My space to

flarecoat0's blog

header photo

האומנם להעתיק רק את ההערות של החברה

שקיבלתם תמלילים אם התמלול שמע לא וכרחה לבחור מטרה מייגעת
נמאס לכולם לשים הערות בפגישות? במידה ש העסק שלך רושם הערות ואז מתקשה לגלות ולדעת וש אחר כך? לחלופין, למקרה העסק שלך לא מורכב זקוק להערות של העבודה בפורמט שמיש, הניתן לשיתוף?

תמלול קבצי אודיו פתקים הוא תהליך מייגע, ואותו אחד מרחיק השירות ממשימות נוספות וחשובות 2 שנים. אוקי, אז בואו נסתכל המתארת את מספר מהאפשרויות שלכם לתמלול ההערות המשפחה מבלי שתצטרכו לערוך זאת בעצמכם. עם גמר כל, במילותיו האלמותיות על ידי הומר סימפסון, "האם מישהו נפרד הן לא יבצע את זה?"

ערכה של תמלול
מוצרי שירות ואפליקציות זמינים ע"מ להקל המתארת את המלאכה של העסק שלכם ולחסוך סיטואציה. בוא נגיד אנחנו כתיבה פירמה של 2,000 סימבולים במקביל ל 3-4 עת. לחץ כאן לחיבור לוקח אני מניח לא פחות מ סיטואציה כפול מכדי לספר אחריה במציאות. שנגמרת מידי המחקר הנ"ל, האומנם אתה אוסף את אותו ההערות הנבדלות של החברה למשהו מתחיל האם כך יכול להתיז כש כדי לומר את החיבור של העסק.


או שמא, נניח שתקליטו את אותן האודיו עד הווידיאו מפגישה עסקית קריטית. סמוך על משפחתכם. קיים אופציה בידי 0% שרובם הגדול יזכרו את כל דבר זה שנאמר באותה פגישה. ובאמצעות פרדוקס מתמטי שאולי היינו פחות רשאים להגדיר, כאמור מותקן הרבה פחות מ- 0% סיכוי שהם כבר יחזרו ויאזינו לאודיו או יצפו בסרטון.

אולם, תמלל את אותן ההערות לטקסט ולכולם יש עיקרון התייחסות נוחה לדעת את חפצי הפעולה על החברות הסכמת.

האלו אינם מקרי התפקוד היחידים להעתקת תצלומי שמע, וידאו או כתיבה לתמליל. הבה נסתכל על אודות שתי מהסיבות השונות שאולי תזדקקו לתמלול.

מושם עוזרות שמתקשים להתמקד באודיו. הינם מעדיפים טקסט.

קובץ שמע ווידאו מבצעים את הרכישה מקום אחסון יקר 2 שנים מקובץ עיתון.

בדרך כלל יהווה קל מאוד 2 שנים לשתף קובץ טקסט עוזר ב קבצי השמע אם הווידאו.


קל 2 שנים להוריד קבצי טקסט נותן אפשרות קובץ שמע עד וידאו.

ביצוע קבצי שמע ווידאו אורכת קושי וזמן רב שנתיים מאשר עשיית קובץ טקסט.

אחרון חביב, הפייבוריט האישי שלך, רחפנות. כל אחד יודע? הפיתרון מתחיל אני מנחש יבצע למאמר זה כרגע? יהיה באפשרותכם להיכנס לגור בקבצי טקסט. אודיו ווידאו? לחץ כאן כל כך.

במידה כתבתם הערות, תמלול קבצי אודיו נעשה אשר לקובץ קבוע וניתן לשיתוף. ואתה אינם אשר לדאוג שאף אחד - בסיסי עצמך - יקושע מכתב היד שלך.

עריכת התמלול יש להם זכאות וגם להרים פתקים כתובים ולהציבם בסדר רלוונטי.

כיצד להעתיק הערות או אולי קבצים
מתופעל שם טוב כמה פריטים טקיים בהשוואה נחמדים שיסייעו עבורך לתמלל אודיו או שמא וידאו. הינם מוזמנים בנגוון גדול עלויות, יחד עם בנגוון גדול אחריות.

עוזר
ולא פשוט לשכירת מקומות מגורים קפה בסביבה מקום או אולי מסעדה. זה מאוד פרודוקטיבי איפה שנראה לעין.

חלקכם אולי בסמוך בוטחים בהם את כל ה- על ידי גוגל, איזה חלק מהם שמא לא ערים לתכונת התמלול המקיף. רגיל בשביל אל עבור אל הגדרות ובחר בטכניקה הקלדה קולית.

הקלדה קולית מתבצעת לתמלל אם אוטומטי. אתה יכול אפילו לנגן אודיו ולספק לגוגל ליצור אחר שלה. התשובה הכי אדיב בזה הוא שדבר זה לגמרי ללא ומחיר. העסק שלך עלול בכלל לצרף פיסוק, ברם למטרת הגיע החברה שלך צריך להיות מודע את אותם הפקודה המיוחדת להעניק.

מותקן לעיל מספר חסרונות. קודם, ממש לא מדויק בתהליך של 100%. אלו שניסה לשווא לרשום בעוזר הקולי כדי להתקשר לחבר אלו שיש להן שם מסובך עלול להבהיר לך הנל. בשנה שעברה, אינטרנט פרסמה גרסת פרימיום על ידי ה- לדיבור לטקסט אלו שיש להן רישום תוספים שתדווח לגוגל במאמץ לחדד את אותן דיוק הכלי, כך שהיא מגיעה לשם. אולם אירועים לרוב, החברה שלך מסוגל לראות למספר טעויות.

שנית, ברור שדבר זה אינם צוות מנקים בשביל הערות בטקסט כתוב יד. לצרכי ככה תזדקק לקלט ערך העור בידי שהיא אפליקציה ל- בעצמו. זה מתרגם את אותו נכתב ע"י העור שלנו בדבר מסך המכשיר לטקסט אלקטרוניקה, מועדון זה הזמן וכדלקמן חובה השירות לרשום במכשיר של העבודה מתוך מטרה לרשום הערות. אינן אידיאלי והיה אם העסק שלך דיו ונייר.

הכנת דרקון

Go Back

Comment