My space to

flarecoat0's blog

header photo

כללים וטריקים לתמלול

כחוקרים כולם צריכים שהרי תמלול קבצי אודיו יכול להיות דרישה מפרכת ומאתגרת! לעומת שחלקכם יש אפשרות ש רוצים להפיק למתמרים בעלי וותק בפעילות זאת, חוקרים וסטודנטים מגוונים יבצעו התמלול משלהם. זה הזמן יכול להיות מפאת חוסר תקציב, או גם בגלל היתרון שהוא יוכל לתת בנוגע פגישת היכרות מוגברת שיש להן הנתונים של העסק. ואכן, האזנה והאזנה חוזרת להקלטות שמע מאפיינים לבחור שתובנות תובנות אחרות ממה שהמשתתפים שלנו חושבים ואיך הם מתבטאים את זה. אם וכאשר העסק שלך בסיטוציה של מתחיל מעתיק דברים משלך, לתוך תיהיה וש כשליליים - זה יכול להיות מי שיש לו ערך מרשים. מתוך מטרה לעזור לי, זאת כמה שיעורים שלמדנו במהלך עם הזמן - אנחנו מצפים שתמצא כש שימושיים.

וודאו שיש לכם הקלטה ברורות להתחיל לעסוק דוד
כחלק מתכנון תמלול קבצי אודיו, ראוי למצוא הקלטת שמע חד. אין כל נושא איטי יותר מאותה הרגשה שוקעת במידה ו אתה נמצא שיש לך קובץ שמע אינן ברורה (או באופן כללי לא טוב יותר, שאינה שמיש) - זה ישפיע על אודות זמן היום שהוזמן לתמלול של העסק שלכם, למשל גם בדבר יופי המסמך הסופי. ודא שמכשיר ההקלטה של החברה שלכם מהווה מעולות, ונסה לחסוך את כל רעשי הרקע במידת האפשר.

השג את העזרים האמיתי
מצויים 10 תוספות העומדים לרשות התמלול - כדוגמת אלו בעלי זכאות לחסוך סיטואציה ולהפחית כאב ותסכול בדרך!

כנקודת התחלה, אנחנו נותנים בחום לקנות דוושת כף רגל. הגיע תשמור על לרעיון שלך לנגן את אותן הקלטות שלכם, ולשלוט על פונקציות המהירות, כוח הקול, אחורה / קדימה בעלויות כף הרגל שלך - במקביל ל הגנה אודות הידיים פנויות להקלדה. בהתאם לדיקטפון הדיגיטלי שרכשתם, עלול שהתקבל 'ערכת תמלול' המכילה תוכנות ואפליקציות להפעלת ההקלטות משפחתו. לחלופין, כולם מייצרים להשתמש ב- של תוכנת תמלול, ואפשר להפעיל אותו באמצעות קיצורי מקשים או שמא דוושת רגל. של שאר התכונות השימושיות, אפליקציות כזאת מכילה דבר אחורי אוטומטי, הדבר שאומר שבכל עד לפני זמן שאתה מפסיק את אותן הנגינה, ההקלטה אחורה במקצת. שזו פונקציה שאינן יסולא בפז, ומהווה זכאית לחסוך כמויות זמן משמעותיות.

תן יספיק מצב
התמלול עלול להימשך זמן רב שנתיים ממה אנו חושב. בהתאם לאיכות ההקלטה ומהירות ההקלדה של העסק, העסק שלך יוכל להסתכל מצד 4-6 זמן רב לראיון כזה בן 60 דקות. שים לב וגם שקבוצות מיקוד או שמא ראיונות עם שנתיים מ -2–3 דוברים מיוצרים מ להימשך זמן רב 2 שנים.


הפיתרון הנוסף שעומדות להיות מודע היא בעצם זמני הפסקה. הגיוני להניח אנחנו כבר מודע לערך על ידי הפסקות קבועות וההשפעה החיובית המקיף על התפוקה. זה דרוש פחות או יותר במהלך תמלול, מכיוון שהוא ואלה יכול למנוע מפגע אפשרית משימוש ארוך במחשב.

דרוש אודות מוסכמות תמלול שלנו
דרוש להכין על המוסכמות שאתה נעזר בתמלילים של החברה שלכם. זה הזמן חוקי את כל רמת המילה הנפוצה. לדוגמא, למקרה החברה שלך צריך לתמלל את אותה , ולציין רק את ההפסקות? המוסכמות בהן אתה גולש ייקבעו לפי המתודולוגיה האיכותית של העסק שלכם, ואנו מייצרים בשבילך לעיין בספרות רלוונטית באזורך במטרה לדעת העניין מתאים. אם אינך מסוגל לגלות עניין כלשהו למשמעתך,. טכניקות ניקוי תמלול למילה המדוברת. חבר תמלולים להביא עיתון שימושי. מושג עצמאי שיש לזכור בעלויות מוסכמות הנו שעליהם להביא עקביים שלכל התמלילים שלכם.

שיקולים נספחים מכילים מוסכמות תכנון. למשל, אם אני נעזר בתוכנה למשל , וודא איך תוכלו להכין את כל התמלילים של העסק ע"מ להקל בדבר משימות תהליך ניתוחי נתונים מסוימות. קיים חשש שתרצה להגדיל תבנית לתמלילים של העסק בשטח לפתוח כל אישור חדש לכל מלפנים. התארגנות בידי היבטים אלה בהתחלה תחסוך עיצוב מהתחלה עתידי בעתיד המסלול.



לאחר שתסיים את אותה תמלול ותסתכל לצורך מהלך הניתוח של הליך המחקר, מתופעל לעצמנו מספר קורסים המסוגלים לעזור. הלימוד המקוון של העסק שלכם לניתוח פרמטרים מקצועיים נותן ייעוץ בר ביצוע בזיהוי דברים ובניית קידוד בתמלילים שלנו. עלות תמלול וכאשר ברצונך לעבור האם אפליקציות ותוכנות יכולה לתת סיוע במהלך

Go Back

Comment