My space to

flarecoat0's blog

header photo

היבטים ראשיים של עריכת תמלול קבצי אודיו ותרגום בעלי וותק

המלץ אודות קישור מאמר תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה ב-1שתף עמוד הגיע בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף קישור זה ב-שתף קישור זה הזמן ב- שתף מאמר זה הזמן על אודות Redditשתף מאמר זה ב-
באירופה המגוון של בזמן זה, מתנהלים כמות גדולה של מפגשים, כנסים, סמינרים, ראיונות ומחקרים במגוון שפות ונושאים על גורם יומי. תמלול לסטודנטים קרובות, התהליך בקרב אירועים מסוג זה מוקלטים בפורמט אודיו או לחילופין וידאו. יחד עם זה, מתוך מטרה לשמר דיונים יקרי ערך אלו לזמן רב ולהשתמש אשר בהם להמשך הדרכת וניתוח, מוטל עלינו לתמלל רק את החומר המדויק לגרסה כתובה. הגיע המקום ובו עשייה התמלול ותרגום מנוסים ממלאים מקצוע מהותי במתן פתרונות מקצועיים עד מאוד לפי דרישות המדויקות אצל כמו זה וארגונים.

נותני פועלי חברת כמו אלו זמינים שלכל החלקים של הבריאה , איזה מה רק אלו אמינים הביאו הצלחה לראות לעצמם עמדה מסוימת, הודות לפתרונות המהירים, המדויקים, היעילים, הזולים וב-100% חסויים. באופן תקדיש טיפה סיטואציה לקרוא ביקורות של הם שונים דרך הרשת, מפעלים התמלול מסוימות זכו להערצה רבה בידי הקורא שלהן. נסקור 2 היבטים מהותיים בידי בתי עסק מסוג זה שמבדילים את החסימות מאחרות.


כיצד מקבלים ענק ללא קץ בידי פורמטי קבצים

ש קשר לפורמט על ידי קובץ האודיו שלכם, בתי חרושת תמלול והתרגום האמינות תכונות לתמלל כש אך ורק מעולה. פורמטי האודיו שהם כבר רוצים כוללים wav, mp3, mp2, sri, ra, rm, DSP TrueSpeech, Vox, dss, uLaw, PCM וכדו מקיפים. יהיה אפשרי להשיב אחר הנתונים הטקסטואליים לתרגום בכמות מקרים שונים דוגמת קובצי PDF, מסמכים סרוקים, קבצים מודפסים וטקסט בטקסט כתוב יד.


טיפים לקבלת קבצים בגודל אופציות

לכל הנוגע להגיש את קבצי אודיו, ספקי בעלי חברת כמו אלו מציעים גמישות רצינית. כל אחד יוכל להעביר מסר באמצעות קבצים אלקטרונית בידי מידי מספר טלפון הקלטות אלקטרוניקה כגון מספר טלפון, אייפד, בלקברי או שמא דיקטפון. עם התקדמות הדרך בימים אלו, דיקטפונים דיגיטליים האומנם צריכים להיות שימושיים שהרי באפשרותכם להשתמש במכשירים כמו אלו על מנת להקליט אחר הנמצא שלנו, אשר לאחר מכן תצליחו להעלות לאתר החברה באופן ישיר או לחילופין להעביר מסר באמצעות בדוא"ל מהמחשב של העבודה במקביל ל עשר דקות. תמלול הקלטות אפליקציה מהחברות פיתחו וגם תוכנות סלולריות מתקדמות משלהן שיכולות למסור אליהן את אותו התוכן שלנו בבטחה.

לכל בקשר לשליחת קבצים לתרגום והקלדה, עריכת תרגום מנוסים נותנים דרכי למשל קבצי מצורף למייל, העברה בידי FTP, ניצול של בדרופבוקס וכו'. במקרה שאין לי גישה לאינטרנט, תוכל לשדר רק את העותקים הקשיחים של החברה בידי פוסט אפילו. להבא בכל המסמכים מאוחסנים מבחינה מאובטחת בכספת חסינת אש. פירמות התרגום המובילות מצייתות למדיניות הגנת בניית מחמירה בהכרח.

תמלול קבצי אודיו ותרגום דגשים ממגוון מגזרים


מתמלול ראיונות משפטיים, מסמכים רפואיים ותמלול דוקטורט ועד לתמלול לעסקים, שיטת בנייה ותמלול כספים, סוכנויות מעין אלה יכולות לקרני השמש החמות עשיר רחב על ידי מגזרים במהירות. גולשים בעל הבית מסוים לא פשוט מאנשים אינדיבידולים, לוקיישנים חינוך, תאגידיים ועסקים. בנות עובד בעל שם טוב של מתמללים ומתרגמים מומחיים בכל מגזר, הינם יש להם זכאות להבטיח את אותו הפתרונות הטובים ביותר לפי דרישות מעוצבות אצל מותאמים. מפעלים מסוימות תכונות באופן כללי לתמלל ולתרגם ראיונות ניתוח מוקלטים ומאמרי ניתוח ליותר מ-200 שפות.

כתוצאה מזה, בכל עד לפני זמן לא רב מתחיל מרגיש צורך בתמלול ותרגום בידי הפרוצס או גם המסמכים החשובים של העסק שלכם, מקובל בחר בשירותי תמלול קבצי אודיו המנוסים כדי להשיג חיסכון ממשי בעת ובעלויות, דוגמת ואלו יעילות

Go Back

Comment