My space to

flarecoat0's blog

header photo

הפוך לתמלול רפואי

המלץ אודות לינק קישור תגובות הדפס מאמרשתף לינק הגיע בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף מאמר הגיע ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-שתף עמוד זה הזמן בשנת שתף קישור הגיע ב-Redditשתף קישור הגיע ב-
מתמללים רפואיים מבוגרים לתמלול הקלטות מוכתבות בקרב דוחות מסמכים רפואיים למסמכי מחשב ביתי, עריכה קולנועית לפי המשתמש לדקדוק, בהירות ולטרמינולוגיה רפואית מתאימה. הדוחות המוכתבים, המתארים מצבי בני אדם והליכים רפואיים, מבוצעים בדרך כלל על ידי רופאים ואנשי מקצוע נוספים בטווח הבריאות. מסמכי המרקע שהופקו באמצעות המתמלל הופכים לסיום לדוחות בריאותיים, דוחות הוא ניתוח, דוחות נתיחה, כתבתי שחרור, מחקרי הדמיה אבחנתיים, תלונות התקדמות, מכתבי הפניה או לחילופין סוג נפרד בקרב תכתובת מנהלית. מתמללים תמלול דרוש בעלים בדרך כלל במסגרות אצל שירותי עיצוב (למשל, בתי חולים, משרדי וטרינר, מרפאות, בתי אבות, סוכנויות מצב ציבוריות או שמא סוכנויות המצב ביתיות), למרות שחלקם עובדים בדירה החדשה כעובדים על ידי לעסקים התמלול.


חינוך, הסמכה, רישוי


ארבעת לתעודת בגרות, מתמלל רפואי שאפתן יכול להיות עם דיפלומה, דיפלומה עד לימודי עמית מתוכנית הכשרה לתמלול רפואי. תוכניות אחרות אלו מורכבות תערובת בקרב קורסים כלליים ומיוחדים הכולל כישורי תמלול מסמכים רפואיים ותקופה על ידי ידע הוא כח בתהליך עבודה בפיקוח. בזמן שהסמכה מאורגנת היא לא נדרשת בעבור תוכניות תמלול קבצי אודיו רפואי, תוכניות כמו אלו שרכשו הסמכה מרצון על ידי ועדת האישור לתוכניות דיפלומה (AACP) מועילות באופן ניכר.


האגודה לתקינות תיעוד הבריאות (AHDI) מספיקה שתי הסמכות: מתמלל רפואי ציין (RMT) ו-Certified Medical Transcriptionist (CMT). גם זכוכית שבירה מהאישורים הללו איננה דרישה; עם זאת, צריך לעשות רווח כזה או לחילופין שניהם. תעודת ה-RMT מוענקת לצרכנים שעומדים בדרישת ידיעה אחרי שעברו בהצלחה בחינת תמלול קבצי אודיו רפואי. תמלול רוסית ה-CMT, אשר מבקש והן הסמכה לימודית וציון מעתיק את מקום מגוריו בבחינת הסמכה, כולל דרישה אם לא לניסיון על ידי יותר לא פחות בטווח. דרושים תמלול ללא ניסיון ו-CMTs חשוב לחלוף את אותם ההסמכות סביר כל כך שלושה שנים ועליהם להרים מאפיינים זכאות ללימודי המשך בעת שלוש התקופה במטרה להפיק הינו.




Go Back

Comment