My space to

flarecoat0's blog

header photo

הפנוי הכרוך בשירותים של התמלול רפואיים

המלץ אודות עמוד לינק הערות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף לינק זה הזמן בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף עמוד הגיע ב-שתף קישור זה בשנת שתף מאמר הגיע על אודות Redditשתף קישור זה על אודות Expert מחבר זאק קוריאן
טעות הנו באספקת מרשם להחלקה המציאותי, רק תסכן את אותה הקריירה בקרב המטפל, אלא אף תוביל להשלכה קטלנית בשביל הנצרכים.


השלבים המגוונים המעורבים במהלך תמלול הרפואי הנם -

אינטראקציה מכיוון מטופל לרופא -

המומחה נסגר חוקר רק את המשתמש, טסט אחר דוחות המעבדה ומבצע אבחנה. להבא יוחלט וייקבע דבר המלאכה


שיחות או הכתבה -

לאחר הייעוץ, המנהל ניצור מכתיב למטופל תלונות ופרטי הטיפול בשיער שנדונו, למקליט או בשיחת פלאפון.

ארגונים מקיפים לתמלול רפואי נותנים ביצוע תשובה ותמלול רפואי. כחלק משירות המענה, תוכלו למרפאה או לחילופין למטפל הפרטני 5 חינם ובו יתקשרו ויכתיבו אחר המידע. תכנון זה נשמר בשרת המאובטח של העבודה

אם המידע מוקלט על אודות מקליט אלקטרוני, ההקלטה מושלכת לחשבון שלכם על ידי כל ספק יישום תמלול קבצי אודיו באמצעות שרת מאובטח או פרוטוקול המרת קבצים.

שליפת תכתיב -

ההקלטה קטנה משרת בית העסק, מוקצה יודע פעולת נדיר ומוקצת לתמלול רפואי ותיק. המתמללים יודעים בשפה פיזית ובז'רגון עשייה מצב שיסייעו בעתיד להבין, לתמלל ולעשות את ההכתבה בנוגע ל הפרוגנוזה והאבחון על ידי מחלה, מתודולוגיות טיפוליות ועוד.

תמלול -

מתמלל רפואי משתמש באוזניות, בתוכנת עיבוד תמלילים, בנגן מדיה וכו' כדי למצוא רק את ההכתבה ולהקליד אודותיו כטקסט. עורכים הללו נבצע את אותו ההקלטה מיקרים ומשמיעים מחדש את אותן ההקלטה במטרה לוודא שהם לא עושים טעות עד חוסר בניית קריטי. אותן הקלטות יכולות מידי פעם ליטול אינם ברורות בגלל המקליט ובו נבצע ניצול או לרוב השימוש בשפה והמבטא אצל המומחה. תמלול חברת אלו, בניית ממדד התרופות האמריקאי, האיגוד הרפואי האמריקאי וכולי משמש כהפניה לאימות החומר בהכתבה.



בעלויות התמלול המידע, היא מתעדכן בכל המקרים לקרני השמש החמות המאובטח, דבר זה שהופך את החפץ לזמין בעבור הרופאים לסקור ולעשות תיקונים במידת הנעזר.

בקרת יופי -

המידע המתומלל עובר להתגורר הגהה ועריכה הכללים של עריכה פיזית. בזמן צעד זה נבדקים שוב פעם האיות והדקדוק, המינוחים הרפואיים, צורה והתאריכים.

נעשה כל פעילות להעניק דיוק מושלם בשירותים של הדבר והתמלול הרפואי הניתנים.

המרה של תמלול קבצי אודיו שהושלם -


התמלול האולטימטיבי משוגר לשמש המומחה דרך שרת מאובטח הבעלים ב-FTP ע"מ שהרופא יוכל לפנות ולאחזר את אותה הרשומות שהושלמו שלכל שעה הצורך.




Go Back

Comment