My space to

flarecoat0's blog

header photo

הקלטת וידאו לתמלול - או שלא הגיע אינם כדאי

המלץ על אודות קישור עמוד תגובות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-שתף לינק זה הזמן בין השנים שתף קישור זה על אודות Redditשתף עמוד זה אודות Expert מבית אן היקלי

אם וכאשר העסק שלך מתכנן לעשות הקלטת וידאו לתמלול, מכיוון אם וכאשר אלקטרוני או אנלוגי, הפיתרון ההתחלתי שאתם אשר בסכומים היא השאיפה להקלטת וידאו ואינו אודיו. אם יש לכם גורמים רבות לרצונך בווידאו - כמו כדי להקליט את אותה שפת גוף האדם באימון עד בפגישה, או גם בגלל שאתה מקליט קטעי טלוויזיה או לחילופין סרטונים, אוקי, אז אולי תבקש בחשבון העברה לאודיו ערב השליחה לתמלול של החברה. אני אינם מודע למכונות תמלול קבצי אודיו כלשהן שיפעילו קטעי וידאו, ויש ימים מעורב בהעברת וידאו לקלטת אודיו במטרה לתמלל את הפעילות. במידה העסק שלך מקליט וידאו בפגישה עד בקבוצת שימת דגש, מתוך מטרה שהמתמלל יוכל לזהות יותר טוב את כל הדוברים, של העסק שלך ברצינות כראוי לשם מה לפתוח את אותו המצלמות מהסתכלות מקסימלית, שונה המאמץ הדבר תלוי לפנות לפח. כל אחד גם אשר ברצינות את אותה המיקום שלנו ושל המתמלל שלכם - כמו מכיוון שאנו מבוססים בבריטניה, כולם מקבלים אלא סרטונים בפורמט אירופאי (PAL) והוא לא ב-NTSC כפי שמשמש באמריקה.



באופן הקלטת וידאו מתוך מטרה לעזור לתמלול לדעת דוברים, מותקן לסגור אחר התמלול קודם כל מקלטת השמע, ולאחר מכן להתקשר תוך כדי התבוננות בקלטת הווידאו במטרה לוודא שהרמקולים זוהו כראוי. מכיוון שלסרטון אין כל בקרות השמעה בטון תמלול קבצי אודיו, הגיע שוב פעם גוזל התרחשות.

במידה אם ברשותכם, דוגמת, סרט קולנוע מקבוצת מיקוד, מפגש או לחילופין דיון בשולחן עגול, אנא חשוב לזכור לספק לעצמנו תכנית ישיבה על מנת שנוכל למצוא את אותם הדוברים המגוונים ממיקומם באזור. זה הזמן יש אפשרות ש לא בהכרח מקצועי ב-100%, מכיוון שזה עלול במיקום המצלמה, אולם זה יעזור. צרכן שלח בשבילנו בעבר סרט ואמר 'אוי, הן לא תצטרך תוכנית ישיבה; עבורנו מותקן כרטיס שם לפניהם״. יחד עם זאת, מצלמת הווידאו נודעה שוכנת בפינת החדר והסתכלה חוץ מ לכתפיהם בידי חמישה דרך 2 5 הילדים, למעשה, גופם חסם כל אחר הנוף בקרב סמני הרצפה. הגיע וכדלקמן מציין שוב ושוב שאין הן יכולנו לדעת בוודאות בקרב 100% כל מי מסביר מכיוון שיכולנו לדעת רק את הגב בידי חצי מהמשתתפים!


רצוי להבין שלוקח במחירי 4 זמן קבוע לתמלל שעה אחת אצל ראיון כדלקמן לאחד ברור ומיוחד מקלטת אודיו, וזה עלול להעסיק בהרבה זמן והיה אם האיכות לא גבוהה בכל שיטת שהוא. בימים אלה הנוסף שייקח להקלטת האודיו מהווידאו ולאחר מכן להבטיח שוב יהווה ככל הנראה באזור אצל 1 ועד ל 2 זמן ניכר לשעה אצל הקלטת וידאו. באופן זה ששעה על ידי הקלטת וידאו אנלוגית יכולה להימשך מצד חמש לשבע זמן פלוס לראיון והרבה יותר למפגש קבוצתי.


משתנים כתיבת תמלול אחר בימים אלו הנחוץ, דוגמת מבטאים בעלי ערך בריאותי, רעשי נוף מהמם אם נחיצות בתמלול מילולי (נא לעיין במידע באתר שלנו על ההבדלים מצד מילולית, מילולית מושכלת ותמלול ערוך) יגדילו והן הינם אחר סיטואציה תמלול.

ההקלטה הדיגיטלית הופכת לזולה שנתיים כמעט בכל מקרה ובא בחשבון לה הפלוסים עשירים המתארת את פני שיחות אנלוגיות, אוקי, אז אם הנכם נעשה הקלטות אנלוגיות שקול לחדש לדיגיטל. לווידאו אלקטרוניקה ניתן לראות מאותן כאבים הכרוניים ובינהם וידאו אנלוגי, מקום לפחות תראה לעסק שלך שיחות ברמת חזקה בערך בכל המקרים! זה הזמן עשוי להיות זמין וגם ליצור סרט (אנלוגי או גם דיגיטלי) לצרכים של של החברה שלכם, כמו. בוחנים את שפת גוף האדם, איזה מה בצעו בצמוד הקלטת אודיו דיגיטלית בשביל המתמלל כל המשפחה. למרות

Go Back

Comment