My space to

flarecoat0's blog

header photo

והיה אם קוראים לי הוא קלדנית זריזה ע"מ לשדרג לתמלול כללי?

המלץ על לינק קישור תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף לינק הגיע בטוויטרשתף קישור זה ב-Linkedinשתף לינק זה ב-שתף לינק זה הזמן בשנת שתף עמוד זה ב-Redditשתף לינק הגיע ב-

בכלל מדינתנו, גברים ונשים רב גוניים משיגים עבודה על ידי התמלול הכללים של. תמלול מערב בהאזנה לקובץ אודיו או שמא וידאו, ולאחר מכן תעתיקו לצורת עיתון. אפילו תמלול פייסבוק מאוד למי שרוצה לשדרג את אותה יכולותיו, הן לא קשורה הכשרת תמלול קבצי אודיו עבור מי שמעוניין לעבוד כתמלול כולל.


בניגוד לדעה המקובלת, הקלדה מאובטחת איננה המיומנות החשובה מאוד הדרושה על מנת להפוך לתמלול כללי; לעומת שהקלדה זריזה עשויה לתת סיוע לרעיון שלך להרוויח כסף 2 שנים כספים, הגיע הן לא מהותי לעבוד. להלן 2 מהמיומנויות הרבות מאד עבור כל אחד שמעוניין בקריירה בתמלול.


1. מאפיינים שמיעה והקשבה איכותיות
מכיוון שתמלול מערב בכתיבת דבר זה אנחנו שומע, חיוני שתשמע ראוי. העסק שלך אמור להיות יכול לאתר ולהבין הבדלים בדיבור כמו מבטאים, טון שיחה ומגבלות דיבור.

2. כישורי אנגלית מדהימים
כשיקרה צריך להכניס מילים מדוברות לצורת ספר, ראוי שתוכל לספרא רק את משמעות בית הדין על ידי דקדוק, פיסוק ואיות טובים. בעוד שתוכנות כגון פיקוח על איות יכולות לעזור, אינם ידעו כיצד להרכיב משפט במקצועיות לגרום לאותו אחד את כל המשמעות המקורית.

3. סבלנות
בדרך כלל, מותקן להשתמש קטעים מורכבים בידי אודיו בחזרה. העסק שלך צריך שיש להשקיע כמויות גדולות אצל התרחשות בחיפוש בעל איכות שונה מילה אחת בפנים ההקלטה. לעומת שלפעמים קרובות שיחות מזיקות דורשות את אותו מרב הסבלנות, העוזרות כרוכות וכדלקמן בשכר ניכר, הפרמטר שהופך את החסימות למשהו שאין הן תרצו למנוע מהם. מכיוון שתמלול אפשרי העסקה שמתחילה לאט, משתלם שתהיה למוצר שלך גם סבלנות לחכות כשהעסקים והשכר שלנו גדלים.



4. ערכה של ללקבלת פרטים מלאים
בעת תמלול קבצי אודיו הקלטת אודיו, שלכם להקשיב למילים שקלים חדשים להתעלם מהן. שדרוש שתוכלו ולשמוע נכון ללקבלת פרטים מלאים ושדעתכם לא תוסח בנוחיות על ידי צלילים מיוחדים סביבכם.


5. הצבעה מאובטחת
אף על פי שהקלדה בטוחה אינה חובה לקריירה בתמלול, שדרוש שתקדישו קושי לסיים את עבודת השיפוצים בזמן קצר. שלך לשכור מתוכנן להתיז ליד התחייבויות ותוכניות רבות כדי שתוכל לסיים השקעות מתקופת.

6. תשוקה לשלמות
כשמישהו אשר פריט מתומלל, הגיע לעתים קרובות חשוב; מילה אחת לא נכונה בהדפסה עלולה להיות אסון. לא קיימת אזור לטעויות או גם רישול בקריירות התמלול.

חיפוש תעסוקה בתמלול אפשרי שיטת מצוינת לראות רווח טיפה פרנסה זרה אם להתחיל קריירה. אם וכאשר כל אחד מאמין מתחיל כולל בתוכו התכונות המפורטות פה, כל אחד אפשרי סמוך ובטוח שתהיה הצלחה!

מוכרחה לקחת עצמאי? הפוך לתמלול חוקי ותיק והתחיל לעשות כסף מהנוחות בידי דירת המגורים שלך במחיר תוכנית לימוד מקוונת לתמלול.





Go Back

Comment