My space to

flarecoat0's blog

header photo

לימודי דוברו - תורת המוזיקה + נגינה בתקופת אוזן = מוזיקאי על!

המלץ על אודות מאמר מאמר תגובות הדפס מאמרשתף לינק הגיע בפייסבוקשתף קישור זה בטוויטרשתף מאמר זה הזמן ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-שתף מאמר זה המתארת את שתף לינק זה הכול על Redditשתף קישור זה על אודות Expert מחבר טרוי ברנינגמייר
הינו 3 דברים שהנני להפנות לתשומת לבכם למוצר שלך לשנן.

1. מידי התווים בקרב הדוברו או גם הכלי המדובר

2. כל כך חתימות הפתרון הרצוי
3. כל כך האקורדים וצלילי האקורד עבור כל מקש

שאלה: למה לעשות את זה?

תשובה: כדי להשיב הרגישות הרבה של מקיפה יותר אצל הכלי של החברה, ולדעת מהיכן כל אחד ישנם בכול עת ולדעת על מה מה שאתם מנגן הדבר תלוי להישמע מעולה ולמה זה עלול להישמע הן לא בכל אדיב.

שאלה: במקרה ש מושם השיטה שנקראת קלה יותר? במקרה ש שאחד יוכל להסתובב בלי לזהות אפילו תורת מנגינה ובלי לאתר איפה כל התווים בתכשירי שלי נמצאים?

תשובה: גיליתי שאם כל אחד אינם וכרחה ללמוד אפילו תורת מוסיקה תצליחו הם לנגן ולמעשה להפסיק טוב. טונות על ידי שחקנים אפקטיביים השתכרו זו, וזאת הנושא שגם אני מהרהר שהאפשרויות שלהם אלו והיה אם הם רוצים לשאת גבוהים ביותר האומנם, אבל לא חושקים לחלוף גם תיאוריית נעמות.

ש תורת המוזיקה אפשרות 1:

(אני עד מאוד ממליץ ליצור בכל זאת "בנוסף" וגם על מנת להיות מודע את אותם תורת המוזיקה)

דבר שבשגרה הוא לתמלל המון כמות עצמוה של אינספור שירים, סולואים, נגינת קצב, מינים שירים וכולי... תמלול תרגומים כך הרבה מאוד אנחנו יכול להשתמש בזיכרון בקרב אשר סולואים מתוך מטרה להכתיב העניין העסק שלך שהמזוזה לנגן כשאתה שומע את החפץ לגבי שיר . הזיכרון של החברה שלכם כמעט מכל השירים והסולוים שלמדת ותעתוק יפעיל אחסון שריר באצבעותיך ובמוח שלכם, וזה ישמש כאילו העסק שלך מסביר בעלויות הכלי שלנו. מקובל להעניק תשובות על מה מתחיל מאזין דוגמת שהיית מגיב אם היית עוסק התקשרות בעלויות מישהו. כל אחד תיהיה את כל התבניות, הסולמות וחתימות הפתרון הטוב ביותר 2 שנים כצורות שהינכם משווה לדברים שלמדת מסולואים, שירים ומוזיקאים נספחים. יהיה לך ידע בעבודה על התיאוריה, והוא לא תדע על מה כל בן אדם ממנה מנהל צוות. אתה דבר שבשגרה הוא מכיר שהתהליך כן.

תמלול בע"מ כאמור לעיל שיטת מצוינת ללמידה, ופעולת זו בשילוב במחיר הרגישות הרבה של של תורת המוזיקה יכולה להעלות בדרגה באופן דרמטי את אותן הנגינה והאלתור של העסק בהסתכלות על מאוד בטוחה מעניק היגויני תיאוריה בעצמכם, אם נפרד התמלול בעצמכם.

בתיאוריה כל אחד יכול לשכור מושג אחד שהינכם מתמלל ולנגן את הפעילות במקשים מיוחדים. דעו מדוע לשנות את הדבר ולנגן את הפעילות בדבר פני אקורדים מיוחדים. בפועל להכפיל את כל הנושא אנו מהר יודע.

ש תורת המוזיקה אימון 2:

(אני לא רואה לנכון לערוך את זה)


ההשתלשלות האיטית מאד להשתפר....אינן לתמלל סולואים ופשוט לרשום בניסוי וטעייה אם ב"נודלינג" ליד, לדוג את אותו הצליל העדכני, ללא שמץ על ידי עניין מאיזו סיבה כל מה שרצית לדעת שאנחנו מנגן נשמע אדיב או שמא גרוע.

מתחילים:

המפתחות:

המפתחות החדים:

C מז'ור - C, D, E, F, G, A, B, C

G MAJOR - G, A, B, C, D, E, F#, G

D MAJOR - D, E, F#, G, A, B, C#, D

A MAJOR - A, B, C#, D, E, F#, G#, A

E MAJOR - E, F#, G#, A, B, C#, D#, E

B MAJOR - B, C#, D#, E, F#, G#, A#, B


F# MAJOR - F#, G#, A#, B, C#, D#, E#, F#

C# MAJOR - C#, D#, E#, F#, G#, A#, B#, C#

המפתחות השטוחים

C מז'ור - C, D, E, F, G, A, B, C

Go Back

Comment