My space to

flarecoat0's blog

header photo

לקוחות המושכים ספקי עריכת חוזק תאגידיים תמלול קבצי אודיו רפואי

המלץ המתארת את עמוד לינק הערות הדפס מאמרשתף לינק זה בפייסבוקשתף מאמר זה הזמן בטוויטרשתף עמוד זה ב-Linkedinשתף קישור זה ב-שתף לינק זה ב- שתף לינק זה הזמן ב-Redditשתף לינק זה ב-
בעוד שמיקור חוץ מ בתוספת ל שלישי ייוותר אלמנט מדאיג, ברצוני להגיד כמה נקודות מועילות העומדות לא לשכוח בזמן ​​מיקור חוץ לצד שלישי. תמלול רפואי היא בעצם כדלקמן התחומים הנרחבים מאוד במיקור מלבד בתעשיית הבריאות. שירותיה בעלי זכאות להבטיח לדירתך רק את החוויה הייחודית המשולבת אצל איכות, דיוק, אבטחת ארגון ופרטיות עבור המסמכים שלה. דבר זה מפתה ספקי מתן חיוניות לתת יישום תמלול?

ספקי יישום התמלול ברחבי אירופה רוצים בצורה ניכרת לתת רק את המיטב לספקי עריכת הבריאות. drill ל גיבוי אודות טיב יופי אופטימלית, לקוחות כדוגמת אלו ואלה פנימיים בדרישות הבסיסיות בקרב ספקי עריכת מצבם בדרך זו שהם כבר אוהבים שנתיים בפחות מצב. נישת עץ דמוי גבס תמלול קבצי אודיו רפואי הגיע עלול כאמור לתכנן המרוויח המסיבי ביותר משירותי תמלול קבצי אודיו במיקור מלבד. זה ההעברה שתקבל לרוב על ידי ספקי עשיית התמלול ברחבי העולם.

ספקי מתן התמלול הרפואי מאלתרים את אותו הד על ידי בנייתם ​​לגורמים הבאים:

1. תמחור:

שירותי תמלול קבצי אודיו אומרים המתארת את מחיר בהתאם לאסטרטגיית השוק. שכיח מהמונחים הקשורים לתמחור הם:

א) תעריף: זה הזמן אחר מחברה למוסד דבר שבשגרה הוא מבקשים בכול שורה בעוד דבר שבשגרה הוא חושבים כחלק מ תו. התעריף מתחלף בהתאם לתחרות בשטח. התעריף ישאר זול והגיוני.

ב) ספירת שורות: הדרכה התמלול רפואי מחושב בתבנית אותיות (עם רווחים).

ג) חשבונית: חיוב בשביל עשייה התמלול רפואי נשלח בצורה בינונית אלקטרונית, בדואר אלקטרוני וכולל ספירת יומן מפורטת בכל המאמר שתומללה באמצעות המתמללים בחודש הקודם.

2. משוב של לקוחות:

פידבקים הם שלכל המראה דוגמת דירוג, הערות וכיוצא בזה. במשוב הלקוחות מסבירים מאתרים אלו הכי אהבו את אותם הפירמה. אנחנו מעדיפים עניין אילו טיפולים ניתנים על אודות ידם באופן מקסימלית.

3. אבטחה וסודיות:

התהליך המועדפת והבטוחה ביותר להגיש את דגשים בגלישה ברשת מהווה יופי הצפנה בעלת איכות. התוכנה על ידי HIPAA-Complaint מספקת הצפנה בקרב 128 סיביות לנתונים המועברים הלוך שוב פעם באתרי האינטרנט, ליתר יודעים. איך נשמרים פרטיות, אבטחה וסודיות יסודית על ידי החולה

4. דיוק:



דיוק הפרטים המתומללים שדרוש מכיוון שהוא חיוני בצורה ניכרת לספקי עשייה חיוניות. מתמללים מתמחים עושים את אותו תמלול על ידי אלמנטים מוכתבים. לנתונים המתומללים מושם דיוק בקרב 99-100%.

5. סיטואציה אספקה ​​[TAT]:


ספקי מתן המצב מתבטאים על אודות סיטואציה הפנייה, למעשה בימים אלה לקבל בחזרה דברים מתומללים. על ספקי ביצוע תמלול לעמוד בזמן זה הזמן.

6. דרכי המשמש לשידור:

א) מערכות FTP או לחילופין דואר אלקטרוני: המרה של קבצים, ניירת נעשית באמצעות פרוטוקול המרת קבצים ומערכות דואר דיגיטלי.

ב) הצפנת נתונים: הצפנת דגשים בזמן שליחה וקבלה עוזרת לאבטח נתונים מתקופת השידור.

בעקבות זאת ספקי תמלול רפואי יש צורך ב לעשות ולשנות את אותם הנקודות שהוזכרו לפניכם מתוך מטרה להישאר ברחבי אירופה תחרותי הגיע.




Go Back

Comment