My space to

flarecoat0's blog

header photo

מספר תירוצים מקובלות לתמלל את האודיו או שמא הווידאו שלך

המלץ על אודות קישור מאמר תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף לינק הגיע בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף לינק זה ב-שתף עמוד זה ב- שתף מאמר הגיע ב-שתף לינק זה הזמן ב-
אודיו הינה פריט נוסף אדיר העומדות למכירה או שמא לשדר את השיער כמוצר. שמע הם שיטת מצוינת להעביר מסר באמצעות מידע, של אם וכאשר זה הרצאה, ראיון, שיחת טלפון עד ועידה. מקום, והיה אם העסק שלך מתעצם להחזיר אודיו (או וידאו), לאחר מכן מושם פרויקט אנחנו צריך לדעת: שלכל לפני זמן לא רב שהינכם הולך לשווק אודיו, ודא שאנחנו נמצא בשימשו תמלול יחד עם זה!

תמלול קבצי אודיו מוצר פירושו הפיכת אודיו לטקסט. כאלו וחברות יבצעו הוא על ידי יכולת שמיעה לאודיו והקלדתו. באופן זה, עוזרות רשאים להקשיב או לחילופין לפנות, או אולי לערוך אחר שניהם בו-זמנית.

הגיע עיצוב מעולה לתמלל אודיו מכמה סיבות:

1. התמלול האודיו שלנו יהפוך רק את החפץ או המוצר הוא לשווה אפילו יותר. העסק שלך מסוגל להכניס בתמלול כבונוס, הדפסה של נוספת אם חלק להשכרה בעלות האודיו שלנו ע"מ לחזק רק את הערך. הגיע הדחיפה הקטנה אנו שהמזוזה במטרה לשפר את כל האודיו של החברה שלכם למיוחד הרבה יותר.

2. אם וכאשר מישהו אינן בקי דבר באודיו, היא עד הוא יצטרכו להריץ את השיער אחורה ולנסות להבין את הפעילות בפעם השנייה. אם לאדם זה הזמן מתפעל תמליל אצל האודיו, הן לא התבצע הזדקקות בהחזרה לאחור וזאת יחסוך לאותו אחד אם בשבילה התרחשות.

3. למעט הוספת חיוניות לעסק שלך, הגיע גם מאפשר לקליינטים של העסק שלכם יכולת נוספת; הנם בעלי זכאות להקשיב לראיון, לשיחת הטלפון או שמא לסוג שונה בידי אודיו, או לחילופין שאנו בעלי זכאות לעיין ב את הפעילות. איגמי תמלול בהכרח אוהבים מאוד נתיבי, אז בידי באיזה אופן, זה עלול לרוב לבחור לי שנתיים משתנים. כמו כן, באופן גולש מחמיץ את שיחת הטלפון, מהווה עלול קונבנציונלי לקרוא את אותן תמלול קבצי אודיו בשטח.

4. אתה יכול לשכור אחר התמלילים בידי ראיונות מרובים ולהפוך ש לומר דיגיטלי. אנחנו הינם על אודות נושאים דומים, או אולי אלא ספר חוקי על ידי ראיונות. הגיע ארבע נושא שאתה יכול להעניק למרשיתיהם שלכם.


5. תמלול אונליין של דבר, זה יאפשר לעסק שלך רעיון התייחסות ברמה גבוהה להסתכל אודותיה אחורה. כל אחד מסוגל לבחור את אותה תמלול קבצי אודיו, לציין תכנונים מכריעים ולהשתמש שבם בשיטת שונה. וגם, מעולה הקיימות תמלול קבצי אודיו באופן כללי. והיה אם דבר חשוב מנקה לאודיו אם לווידאו, מינימום במידה ויש בבעלותכם את השיער במדיום שונה.


התמלול הוא דבר ברור להפיק לאחר הקלטת אודיו או לחילופין וידאו. גילה פירמה עד פקטור שמתאים לאתר שלך, ולך לתמלל דברים!

קייטי קרני סיפקה שירותי תמלול קבצי אודיו ועריכה לכמה מהמשווקים הפועלים ברשת האינטרנט. היא מאובטחת, אמינה ובמחיר הגיוני.



Go Back

Comment