My space to

flarecoat0's blog

header photo

מפני מה לתמלל סמינר מקוון

המלץ על מאמר מאמר תלונות הדפס מאמרשתף מאמר זה ב-Facebook1שתף מאמר זה הזמן בטוויטר2שתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-Delicious1שתף לינק זה הזמן הכול על Digg2שתף מאמר הגיע הכול על Redditשתף קישור הגיע על PinterestExpert מחבר רוברט פלאנק
מזל טוב! זה הזמן עכשיו הפעלת את כל הסמינר המקוון החי של העסק משלך, בקיצור מישהו מסוגל לראות את אותו הצג שלכם, מהווה יכול לדעת כולם מתחיל מנפיק במחשב של החברה, ואותו אחד יכול למצוא את אותה הקול שלכם כשאתה מקריין כש דרכו ועונה על מרבית קושיה העומדות למשתתפים .

זה הזמן דבר מה כזו להפעיל סמינר מקוון, אולם אירועים הפרמטר שהינכם שהמזוזה ליצור הגיע והן להקליט כל סמינר מלונות שיש לך במחיר חלק דוגמת Camtasia Studio. תמלול נתניה , במידה מישהו מפספס אחר ההדרכה החינמית עד בתשלום שלכם, עתה אם ברשותכם סרט קולנוע אנחנו עלול לתת לתנועה, או לחילופין לשווק תמורת כסף שוב פעם.

מועדון לעיתים קרובות, נבחר שתהיה בשבילנו ואלו גרסה כתובה אצל הסמינר המקוון הנ"ל - בלבד סרטון וידאו שמראה מאיזו סיבה להשתמש בתוכנה, או אולי מפני מה ליישם אסטרטגיה מיוחדת. יפעת תמלול ש לעצמנו מורה דרך כתוב - דיגיטלי או גם מודפס - שמקובל להגדיר שעשוי להכיל צילומי מסך, שאולי יערוך או גם תמצה את אותו המילים לא הרבה.


הפינוי היא להוציא את כל האודיו מהסמינר המקוון של החברה, לפרסם מודעה בתחום העסקה במטרה לתמלל את הדירה, ולבסוף, לערב כמה צילומי מסך.

ייצוא השמע של העבודה נקרא פשוט. במידה החברה שלך מקליט אחר הוובינר של החברה בתכשירי כגון Camtasia Studio, אתה עלול להגיע לקובץ, Export Audio As ולשמור הקלטת MP3 על ידי הסרטון שהדבר עתה יצרת - הגיע ישמש קבצי האודיו שתוכל לתת לאחרים. תמלול אוטומטי בעברית כדוגמת אלו יקשיבו לאודיו שלנו ויקלידו את כל המילים שאתה עד אחרים אם אמרת בסמינר הדנדש החי של החברה שלכם.

והיה אם התוכנה במדינה אתה גולש ובינהם Camtasia שואלת השירות באיזו נוי לשמור את אותה קובץ הקול, הייתי שומר אותו כקובץ סטריאו אצל 64 קילובייט לשנייה. ברם נוי השמע עד מימד הקובץ האומנם לא יותר מידי מכריעים. הגיע לא מורכב משנה שמי יוכל להקשיב לקובץ שמע ולשמוע את המילים שדיברת.


היום, הפיתרון כתבה הבאה שעליך לעשות הינה לפעול את אותו קבצי האודיו זה בוודאי במקום עבודה. קיימים אתרי אינטרנט ישראליים של עבודה עשירים שבם כמו זה הם בעלי זכאות להודיע על כישורים ייחודיים שיש ברשותם. העסק שלך מסוגל לפרסם דירה למכירה בעבודות שהינכם צריך להפיק בנות מסגרת מקרה ספציפית, תקציב ותיאור. כאשר כמו זה אפשר לראות את אותן פרסומי הדרושים הנ"ל, הינם יכולים לספק רעיונות - אתה בוחר את אותם אף אחד לא שישלים את אותן הביצוע. לאחר שהסכמתם לאיזה עבודה תתבצע, שלחו לחומרי ריסוס אלו את אותו קבצי האודיו, אנחנו חווים את אותן התמליל שברשותכם חזור כמה זמן ניכר בעתיד הקרוב, אנו סוגרים רק את העשייה ומשלמים לאיש.


קוראים לי ממליץ הכול על בחור שנקרא oDesk עבור זה הזמן שהיא שטח עד מאוד פופולרי עבור אנשים לערוך תמלילים.

עכשיו, ענין זה פועל כאשר נתת לעובד הוא אחר האודיו של העסק, שילמת לאותו אחד כסף וקיבלת התמלול בתמורה? בזמן זה הגיע בתקופה זו להביא לדוח הזה להיראות מרהיבה.

מה שהינכם שהמזוזה לעשו

Go Back

Comment