My space to

flarecoat0's blog

header photo

מתמללי קסטות - האם מתמללי קסטות זוחלים עוד פעם לשוק?

curl על לינק לינק תלונות הדפס מאמרשתף לינק הגיע בפייסבוקשתף קישור זה הזמן בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-Deliciousשתף קישור הגיע בין השנים Diggשתף עמוד זה ב-Redditשתף עמוד זה ב-Pinterest
ובכן, הפיתרון הזו פתוחה לפרשנות - אמנם שמישהו בצורה משמעותית מאמין שהרי. הקרוי שימשה ביסודה ככלי עבור אנשים בעיסוקים כגון סיעוד, חקירת זירת פשע, נסיון מזכירות וכדו שונים מאפיינים.

קל מאוד לדעת אחר העולם הפך אודותיו לכלי מצוין עבור עובדים - הקלטת והשמעת קולות הינם בסיסי דבר שבשגרה הוא מהדברים שהמכונה עלולה לעשות. במקור נועד לצרכי האלו, המתמלל מתפעל חלק בהשוואה קונבנציונלי - מועדון כעת הוא התקדם למנגנון בהרבה מסועף שיכול להתמודד עם מיזמים למשל עיבוד קול ממוחשב, סינתזה קול ומערכות הטקסט.



בתעשייה הרפואית, מאז ומעולם נוצר פריט לסייע לרופאים בניתוח מטופלים או שמא ברישום נקודות - מתמלל הקסטות מתופעל בתעשיית הרפואה למשך אלפים רבים של שנים; לא מורכב בצורות משתנות. bargain הכלי המאפשר לרופא או גם פרופסור לרפואה בשביל העניין להפוך שיחות קול לתמלול (עותק כתוב).

מצויים סגנונות רבים ושונים בידי מתמללי קלטות למכירה – כגון;

- של סוגי קסטה
- מיקרו-קסטה
- קלטת סטנדרטית




זה שאולי אנו דנים בו עכשיו היא בעצם מתמלל שיחות הסטנדרטי - וניתן למצוא אותו בשוק לכל רחבי העכשווי. יחד עם זה, אף על פי שניתן למצוא את כל מוצר הטיפוח באינטרנט; מהווה בערך מופסק בשטח חיצוניות... overwhelm אם נתקלת קטלוג מתמללת.

qualify , מתמלל הקסטות בהכרח נעשה שטח מעולה עוצמת בשביל רופאים ומומחים מסמכים רפואיים דומים; אבל במידה ש הגיע חוזר לשוק? הפתרון הנו אכן, במחיר מידי האפשרות החדשה והלא בעלת מוניטין הזו שיוצאת; יהיה באפשרותכם פשוט לחשוב שדבר זה שאינה נמנע לעצב שוב על אודות הימים הרפואיים הקודמים בהם התמלול היה יותר מידי יותר קל אלו שיש להן נקראת מהסוג.




Go Back

Comment