My space to

flarecoat0's blog

header photo

שליטה בשיווק וידאו: היסודות

המלץ אודות קישור קישור תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-שתף מאמר הגיע בין השנים שתף עמוד זה המתארת את Redditשתף לינק זה הזמן בדבר Expert מחבר Joseph Segatto
אין כל להכחיש הינו. שיווק וידאו בסמוך לפניכם והוא מעולה. עידנים חלפו כשיקרה מתמחים שיערו שווידאו יהיה אחד המדיומים הסבלים להעברת מידע באינטרנט. תמלול סרטון יוטיוב הינו באופן מיידי אינן ספקולציה. הנה המציאות בפועל.

אם כן במידה ש רכבת בדבר הגל של קידום וידאו או שמא אנו הנו יושב בסביבות החוף וצופה באחרים רוכבים אודות הגל לגבהים שאנחנו פשוט עלול לחלום עליהם?

לתוך תדאג. אפילו עד לפני זמן לא רב אינן מאוחר מאוד לקבץ את אותן עצמך ולהחליט לשכור שכיח מהמהפכה הזה. תמלול בזמן אמת גוגל לרוב אינם צריך לפנות לשום שטח כי שמישהו אספק לרעיון שלך קורס מהיר במאמר שיווק וידאו.


קדימה הבה נתחיל אלו שיש להן היסודות ע"מ שתדעו היכן כדאי חדשים ומה על משפחתכם. הנה כמה כלים לא מעוצבים לקמפיין קידום הווידאו שלכם.



עשר 1: YouTube

זה נתון. בשיבלם אצל חסרי מושג, יוטיוב בבעלות מנועי החיפוש והוא מצוא הזרמת הווידאו הגדול עד מאוד ברשת האינטרנט. תמלול תרגום רמת גן מנועי החיפוש הוסיפה סרטוני יוטיוב כחלק מתוצאות מנוע החיפוש. הגיע אומר שהדבר בדירות מיד אינם קרב על אודות מלל בדירוג אינטרנט. מחקרים שנעשו בתחום הראו שאנשים מעדיפים 2 שנים ללחוץ בדבר סרטון שמקשר לדף מסויים. בעלות די התאמה אישית, העסק שלך מסוגל להפוך את אותם חשבון YouTube שלך ​​ל"בסיס בית" אחר שבו אתה תוכל להשיב פעילות.

#2: תמלל את כל הסרטונים של העסק

רוב משווקי הווידאו נוטים לשכוח מידי פעם שאנו מוצאים לנכון לתמלל את כל הסרטונים זה או אחר בשביל תוספת התפקיד ודאגה אם לא ואוהבת לצופים של החברה שלכם. יש הרבה פירמות נדבך שלישי שמציעות יישום תמלול קבצי אודיו בעלויות זול. החברה שלך מסוגל לרשום בתמליל המתארת את התיאור של העסק (ובכך להשיב את מילות הפתרון של העסק שלכם ש = SEO) מה שיקל על כרגיל מהצופים שלכם לקחת בחשבון מה העסק שלך משתדל לספר. העסק שלך מסוגל ואלה להשתמש בתמליל בבלוג של העסק שלכם או גם לשכתב את השיער טיפה ולהפוך אותו למאמר שונה.

מס' 3: כותרות וידאו - חשוב!

תמלול כתוביות וידאו הנישות גרידא כמו כותרות דפי החדש של העבודה. הגיע דה פקטו מייחס לצופים שלנו (ולגוגל) דבר לאיזו תכלית הסרטון של החברה מהותו. ודא מתחיל יעשה זו תיאורי ככל האפשר בידי מילות הפתרון המומלץ של העבודה.

מס' 4: שים קישור בתיאור

זכור כל הזמן שאם כמו זה נלהבים את אותו הסרטון של העבודה והאם הינם יודעים לדעת 4 סרטונים ממך, הינם עושים את הצעד אחריו. הם יכולים לחפש עוד סרטונים בחשבונך או גם שהם כבר יכולים להתחיל לדרוש אחר את אותה האתר שלך. הגיע בכל הקטע בידי פרסום וידאו. כדי לקבל פעילות מ-YouTube או מאתר אירוח וידאו שונה ולתעל רק את כולם אל האתר שלך.




Go Back

Comment