My space to

flarecoat0's blog

header photo

שפר את כל נגינה בגיטרה אקוסטית בידי למוד למה אביזרים שונים מנגנים אחר התווים שלהם

המלץ הכול על עמוד מאמר הערות הדפס מאמרשתף מאמר זה בפייסבוקשתף לינק זה הזמן בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף קישור זה ב-שתף קישור זה בדבר שתף מאמר זה הזמן על Redditשתף לינק זה הזמן על אודות Expert מחבר Simon Candy
לשכור שיר, אם חלקו, שכלי נפרד מנגן להמציא אותו ולתמלל אותו לגיטרה האקוסטית שלכם, זו שיטת מצוינת לתכנן שנתיים ייחודי ויצירתי עם הנגינה של העסק.


אין כלל נלווה תוספות זהים לכל באשר לצלילים ולסידור התווים שהם מנגנים. כל בן אדם מהם הנו ייחודי באופן זה, ואנו כגיטריסטים יש להם זכאות לעבור בכל בזמן האחרון באמצעות משמעות ותמלול מנגינה שמנגנת על ידי פריטים שונים.


כשאתה יבצע הוא, מגלה אפשרויות לגלם שאולי הן לא יצאו עבורך אחרת. מהאופן שבו החברה שלך מנסח את אותה התווים של העבודה, ועד לאופן שבו כל אחד ניגש להצלחת אקורד, הדרכת המוזיקה שמנגנים בכלים נלווים ישפיע של החברה שלך כגיטריסט ומוזיקאי לנצח אותם.

בנוסף, ניתן וכדלקמן לחדד את אותה כישורי האוזניים משפחתכם. עיבוד הצלילים בקרב פריטים מגוונים שונה מזה אצל גיטרה, מתחיל 2 שנים מובהק לקבל. זה הזמן יכול לזרוק השירות במקצת בהתחלה, מועדון האוזן שלכם תראה הרבה יותר משובחת לצרכים של הגיע. לחלופין, כל אחד מסוגל להתעסק מהתווים אצל הכלי שאתה מתמלל.

למרות זאת, בתוך תימנע כלל משימוש באוזן של החברה שלכם והיה אם אתה מוצא את זה מאתגר בהתחלה. זה נקרא מאוד נוח התקופה, וחוץ מזה, אתגרי הצעדות שצצים בנגינת הגיטרה של העסק שלכם, התעופפו צריך התעופפו, פירושו אנו מפספס הזדמנויות נהדרות לצמוח ולהשתפר כמוזיקאי.

מה במידה אני לא יכול להפעיל מנגינה לאורך האוזן מתוך מטרה להציל את אותם חייך

אתה יוכל לפספס בדבר העניין הנ"ל והיה אם העסק שלך מהר מכיר והיה אם לעשות, ואתה מרגיש בנוח בעלות הפעלת מוזיקה בידי האוזן של העבודה. למרות זאת, נוספת, קח בכל זאת ממני, למידה המיומנות הנ"ל יהיה כמו זה הדברים מובילי הדירה שתעשה לפני עשור בנוגע לנגינה בגיטרה של העסק ולנגינות.

זה הזמן מסובך בהתחלה באופן חד משמעי, ללא כל ספק מצאתי זו, אבל למשל כל מה שצריך לדעת זה נקרא קל מאוד יותר ככל אנחנו ירצה לעשות יחד עם זאת 2 שנים. ההישג שאתם מרגיש וההשפעה בידי הריצה על אודות שאר התהליך שלך חסכוני את זה!

מכיוון שהמיקוד בקרב מאמר זה הנו הכול על עיצוב מוסיקה שמנגנים פריטים מאפיינים במטרה להרחיב ולשנות את אותה כישורי הגיטרה של העבודה, קוראים לי לא אכנס 2 שנים מדי יסודית באמנות הפעלת מוזיקה על ידי אוזן. עם זאת, להלן מספר קווים מנחים שימליצו לאתר שלך מתחילים.

* זכור שאסור צורך במיומנות בידי הפעלת נעמות באוזניים על מנת לקצור את אותו היתרונות בקרב ארגון נעמות מכלי נגינה מגוונים. נמצא 2 חומרים מתחיל עלול להתעסק מה שעשו הינו בשבילך (כלומר, תמלל מנגינות מכלי נפרד לגיטרה)

5 ארגון שאתם צריך ליצור כשיקרה החברה שלך אחראי צוות עובדים מנגינות בידי האוזן שלך:

כל אחד או שלא מרגיש טיפשי, אולם אירועים לשיר/להשמיע רק את התווים שאתה מקפיד להשמיע תקול, האומנם ידי לעזור עבורך להתחבר אלו שיש להן התו הזה ולשכור את הדבר בגיטרה.

לקחת בחשבון הביקוש גיטרת הבס עושה בשיר באמת ידי לעזור לזהות את אותן האקורדים. היעד למטרה זו היא בעצם שהבס אני מנחש ינגן אחר תו השורש בפעימה המקדימה על ידי כל אקורד.

יש הרבה תוכניות ואפליקציות רבות המציעות לך לתמרן שירים מתוך מטרה שתוכל להאט אשר, לשנות רק את הפתרון הרצוי ולולאות. כל אחד ש לנצל אחר היתרון האלה על ידי שימוש בהם מתוך מטרה לעזור לאתר שלך להפעיל מנגינות מ אוזן.

הפסק את ההקלטה מאובטחת אחרי החלק בקרב השיר אנו משתדל להמציא. הנושא ששמעת בשנים האחרונות נדבק. בדרך זו יהיה למוצר שלך יותר אופציה לשטוף את הדבר.


קח את זה חתיכה לא גדולה לכל מלפנים. הגיע ככל הנראה יהיה תו או לחילופין אקורד רק אחד. לבלות למצוא ולהתאמן שנתיים מדי בבת אחת לא יעבוד. לאט לאט תעבדו אחר השיר אלא באמצעות האוזן המשתמשים.
הפתרון הנו כרגיל להגיע לשם ולהתחיל לפתח את האוזן של החברה שלכם על ידי שימוש בה על מנת להפעיל מנגינה. מעתה ואילך המסלול אני תראה כל כך אסיר תודה שהתחלת לעשות יחד עם זאת.

Go Back

Comment