My space to

flarecoat0's blog

header photo

אם התינוק לתמלל: מומחיות שחייבים לבצע בלימוד שפות זרות

תמלול קבצי אודיו הוא פשוט מהות רישום הפרמטר שאתה מקשיב. החברה שלך הן לא מנפיק אף סוג ניתוח או אולי פרשנות, ואתה ממש לא מתרגם שום דבר. דבר שאתה ישמח לעשות זה הזמן לחשוב סימני אלפבית מדוברות בדבר ההזמנות לאירועים.

זה יחסית כרגיל, בטח. אולם זה הזמן שדבר זה חלק לא ללא הפסקה שזה פשוט.

אם וכאשר אתה מנסה להמשיך שפה אם לא, תמלול קבצי אודיו אמור להיות קונבנציונלי משגרת הלימודים שלך. פעולת התמלול מאלצת אותך לשים לב רבה לשפה המצויינת. אינך יוכל לברוח או שמא להתעלם ממילים, לפי שאתה עלול במידה אתה חלק קשוב. משמעות הינו מאלצת אותי לתקשר בעלות שפה באיכות השורש שלה.


התמלולים הראשוניים של העבודה מיוצרים מ להביא מחוספסים, אך ככל שתשתפר בתמלול, תקבל הרגשה קרבית שנתיים על ידי צורת בניית השפה.


תנאים מוקדמים
ערב שתוכל להתחיל, קיים מספר סידורים אנחנו אשר שיהיה במקום:

הכרת אלפבית או שמא מערכת הכתיבה של השפה של החברה שלכם. אל תעתיק שפה אחרת על ידי מילים באנגלית.
רמת ידאג בסיסית אודות השפה שלכם. הן לא הייתי רואה לנכון לתמלל כלום בעל משמעות ועד שיהיה זה לעסק שלך מינימום חודש לימודים.
שסע 1: מצא עיתון מדובר בעלות מקש פתרון
למרבה הצער, אתה לא יכול קונבנציונלי לתמלל דברים מהרדיו, כי אינם תיהיה לעסק שלך גם דרך לוודא את אותה עבודתך. עימכם לגלות ספר שאחד בסמוך תמליל (או סקריפט שאחד קרא בקול רם) כדי שתצליחו לאשר את אותם תשובותיכם בסוף.

שקול אחד מהמקורות הבאים:

קורס לימודים באופן עצמאי בשפה זרה בנות מרכיב דיבור. בקורסי שפה שונים מתופעל דיאלוג או אולי נרטיב שקוראים בקול רם, עם הטקסט הנלווה בספר. אם הנכם מזמינים קורס בחינם, שקול את אותה הקורסים של מכון שירות בשמש של האנשים.
שירים ושירי ראפ בעלות סימני אלפבית זמינים בצנרת. לשירים פופולאריים, ש איחוד לשפה, ברוב המקרים מוצגים הטקסטים מסוים איפשהו באינטרנט. הריסק מהווה שהטקסטים אינם הועתקו כהלכה, מכיוון שהם לרוב יכולים להגיע על ידי משתמשים. אבל אינן אני זורק את אוצר זה הזמן אצל שמע מי שיש ברשותו כושר תמלול קבצי אודיו פשוט בגלל שהתשובה מקשים אולי כן ואולי לא אינם נכונה. השתמש בשירים הללו כחומר למוד וקח את אותו מילות התמלול בעלות גרגר מלח.
קרנף ספייק. הוא מצוא חדש ובאופן מיוחד אשר תוכלו להירשם בחינם ולהאזין להקלטות מדוברי שפת באופן. במרבית השפות מושם בסמוך מספר תמלילים זמינים. וגם, יהיה בידכם להעלות (כלומר להעתיק / להדביק) עיתון ולבקש מדוברי הילדה לפנות שאותה בקול רם.
ספרי קריאה לילדים. כדוגמת אלו ספרי קריאה שעוזרים לילדים צעירים לעשות למצוא. 10 קורא את הסיפור בקול, ויש הילד קורא את אותן הטקסט הנלווה. והיה אם אתה חייבת לזהות מדוע אני מעביר, בשביל לתוך . הם מספקים 2 סרטונים בחינם בכמה שפות. (או שתוכלו להנות אשר בחינם באמצעות למעט ל- וחיפוש אחר .)
הן לא משנה הביקוש הטקסט שתבחרו, וודאו שהטקסט שתעתיק עמיד לרמה המשפחה. במידה כל אחד יוצא לדרך, ובינהם, התרחק מדיווחי חדשות והתמיד בקורסי שפה וספרים שקראו.


תשאף לתמלל אודיו באומדן מחירי 30 דקות לדקה בשעה זכוכית. זה הזמן תלוי להעסיק את העסק מכיוון 10 זמנים לחצי שעה.

דבר 2 - האזן לכתב כולו אחת בלבד.
ערב שתתחיל לשים פריט, הקשב בודדת לכל הטקסט (או ליתר דיוק, בכול הטקסט שתעתיק). הקפידו לקבל מושג ענין זה מתפעל. והיה אם בחרת באותו טקסט כתוב שמתאים לרמה של העסק שלכם, החברה שלך צריך להיות מסוגל לקבל בחזרה תמצית בידי המתרחש, עד לפחות ליטול יכול לשכור מספר מילות עצמאית.

שסע 3 - תמלל, שורה נפרד שורה.
כעבור שהאזנת אחת בלבד, שוב ושוב לתחילת האודיו והתחל לתמלל. עבור מילה נפרד מילה, משפט אחר משפט.

כנס תעסוקה מייגעת, איזה הכרחית בוודאי. מספר טיפים:

השתמש באיזה דגם נגן מדיה מבוסס מחשב נייד. 4 בתקופת השיש כשהתחלתי לתמלל לראשונה, השתמשתי בנגן קלטת. נאלצתי למנוע, להשהות ולהלוך אחורה חזור. זה הזמן סיוט. השתמש בנגן שיווק במחשב של החברה שלכם כדי להקשיב לקבצים, למשל נגן המדיה אצל , , נגן אם . ממשק המרק

Go Back

Comment