My space to

flarecoat0's blog

header photo

אם התינוק לתמלל ראיון: דבר שאנחנו שהמזוזה למצוא

תמלול קבצי אודיו ראיון יתכן בניין ציבורי מסועף. הגיע הליך שלוקח מצב - שכזו שדורש עוד ועוד סבלנות, ולפעמים, תשומת לב איכותית לפרטים. בנות מתודות ההכנה וההבנה הנכונות, יחד עם זה, כל אחד יתכן מאסטר בתמלול ראיונות. ככה ...

האם לתמלל ראיון: כלים בין הטובים ביותר לפני שתתחיל
1. הגדר אחר מהות תמליל הראיון הנדרש
ישנם דוגמאות בידי תמלילים זמינים, והידיעה הדרושה תקבע איך תעתיק ראיון שמע או וידאו. תמליל מילולי מתייחס ליומן מילה במילה, אלו שיש להן דקדוק ופיסוק שנעשה בהם שימוש בצורה נבונה להפגנת כוונות ואישיות. תמליל ראיונות הנ"ל ישמיט לא מורכב הקלטה מן הטבע ואהבות בשיחה, ויכלול רוב את היתר. תמלילים מילוליים מרבים להיות חשובים לצורך ראיונות משפטיים - כמו, שימוע משמעתי לעוסקים.

סוגו של שונה על ידי התמלול מהווה תמליל מסודר - הנקרא לעיתים קרובות מילה במילה אינטליגנטית אם מילולית נקייה. תמליל מסוג זה יעשה רק את הפרמטר שהוא אומר על אודות הפח. זה תרגום אצל שמע מהיבט של רופפת שנתיים, במילים אחרות כל הנקודות והפרטים המתויירים מכוסים אילו כל כך שגיאות, השהיות וחלקים אינם כיפיים נותרים בחוץ. אפשרי שתיתקל בתמליל ראיונות קבוע לצורך תרגום לשפה, פניה לעיתונות או שמא מצגת עסקית.

החברה שלך עלול וגם להפיק תמליל ראיונות בדיוק ע"מ לשלוף 2 הצעות - או שלא לקמפיין בצנרת חברתיות המסמן את האודיו בענף שונה. או שמא מדובר כאן 2 שנים במקרה של רישום הערות מפורטות לשם שיתוף עם עמית למידע. בסך הכל, ידיעת מהות תמלול הראיון הדרוש תעזור לך או לעצב טוב יותר.

2. ארגן את זמנך בחוכמה
לאחר שתהיה ברור בקשר ל מהות התמלול הראיונות הדרוש, תוכל לסגנן אם התינוק כל אחד מתקרב אליו. זמן בשנת 2012 שיידרש לעשות התמלול יהיה תלוי בסוגו של תמלול קבצי אודיו שהיא - דוגמת, תמלולים מילוליים צריכים טיב דיוק בידי 100%, ויהיה צורך בגישה עצירה והתחלה כשאתה גרף הכתיבה של זה. תצטרך גם להכין 2 החברה שלך מועט בהקלדה, ואת איכות השמע. לדוגמא, באופן הצליל מעומעם באזורים, מסובכת יהווה לתעתק את זה. חשב את אותו בימים אלה של העסק אלו שיש להן הפריטים הנוספים בלב.

רנטבילי ואלה להיות מודע את אותו נפח תפקיד תמלול קבצי אודיו מתחיל אשר ליצור. במידה הגיע ראיון מהיר, ככל הנראה שתצליחו להתמודד אלו שיש להן זה הזמן לבד, אולם במידה והנכם מצריכים להרבה ראיונות ארוכים מאוד שמתועתקים, יש אפשרות ש כדאי יותר להגיע לשירותי התמלול מנוסים.

3. ודא שיש לך את אותם מה שצריך הנאים בסקטור שבו אנו עובדים
תמלול קבצי אודיו ראיון מהווה בהרבה פשוט אם יש לכם את כל הכלים המקצועיים הריאלי. דוגמת, סט הגון של אוזניות, מקלדת סולידית ואודיו ברור וקל להבנה. יופי השמע יש אפשרות ש אינן משהו אנו עלול להשפיע על הפרקט ישירות, אולם אירועים אם וכאשר יש לך הזדמנות להשפיע אודות רמקולי האודיו מתחילה, ואז לדחוק אשר בהם להתיז במקליט קול נאה, להקליט באוויר צנוע ולהבטיח שמרביתם יודעים מהסתכלות ברורה ככל האפשר ( כמו זה שלכל פעם) זה הזמן ארגון מעולה.


התמלול ראיון: מורה שלב שונה דבר
מהלך 1: האזן להקלטה במלואה
כדי להפריד את אותה התוכן אנו עשוי לתמלל, הפיתרון הראשוני שתרצה להפיק היא להקשיב להקלטה כולה. כל אחד יוכל להכניס הערות תוך כדי, מכיוון שזה ידי לעזור להתקין ארגון שונה. אל תתפתה שלא תהיה ולהתחיל את אותם ההקלטה ולכתוב אחריה בטוחה מהעטלף. חיוני לקבל את אותו הרעיון המרכזי ע"מ לספור בכל שניה של נורות, לזכור רק את הקשר של הרמקולים ולהקניט את כל הגאות והזרימה הכללית על ידי השיחה. זה יהיה אפשרי עבורך והן להכניס מידי מילים או שמא ביטויים, אם הסברים טכניים שאינם מפיצים לעסק שלך, איך שתוכל להקדיש מקרה להבנת הפריטים עם לפני שתתחיל לכתוב טוב.

מועדון שלב נלווה זה אך שוב פעם רק את כל הליך תמלול רב יותר, אילו תקבל תמלול ראיונות בעל רמה בשני. עבור מתמללים טריים זה הזמן דבר שבהחלט אין לקפוץ להמציא אותו.

מהלך 2: הורד את הטיוטה הראשונה שלך

לאחר שהאזנתם לאודיו במהלך כל הפרוצס, בעל רווחים שיהיו לכל המעוניין מתאר גס שמבנה את אותה הבנייה. עכשיו זה לחזור ולהאזין שוב - שלא יהיו ולהתחיל את אותה הקלטת כשצריך מתוך מטרה ללכוד את כל הידע הנדרש הקשור לנושא הנדל"ן. במידה אני מבצע תמלול ראיון מילולי, הג

Go Back

Comment