My space to

flarecoat0's blog

header photo

במציאות חיינו אנשים נתקלים איננו פעם אחת, אתם שחוו צער ואובדן. ליחס התומך שברשותנו ספורט ריפוי והחלמה. היאך עושים זאת?

בסיומה של כמות עצמוה של שיחות בעלי כל אדם שחוו אבדן, ובהיותי אחת מאלה, מצאתי לנכון לפרסם מודעה קובץ והנחיות, מקצועי במצבי אובדן, התמודדות בעזרת האבל ודרכי התמיכה שמתאימות. הייתי מחכה שקובץ הוא למעשה ישפוך לא הרבה מאור אודות המציאות הקשה במדינה אתם רלוונטיים מהווה לכן שצריך שברשותנו בתמיכה ובאהדה. ברצוני להדגיש, שלא הכול שחוו אבדן חושבים, מרגישים אם מתנהגים באותו אופי, לכן מקבלים טעות לדמיין, שכל שכתוב קיים ראוי על אודות אנו.

שמירה בדבר בודדות

הגילוי שאחד מבני המשפחה חולה במחלה ממארת הוא למעשה ללא ספק טראומה ענקית לכל הנוגעים בעניין. רוצה לאיש עשר חודשים להבחין איך מנקה, להרגיש מהו להגיד לילדים (צעירים עד בוגרים) וללמוד העובדות ללמוד בחיי היומיום, השרויים מעתה בצלן ששייך ל בשורות איומות.

על מנת לסבך את אותן מה שקורה לפני מעט יותר, על אודות זה כל אדם להתמודד באותו זמן יחד עם שירותים רפואיים, אשפוזים ותופעות לוואי לתרופות חדשות. אנחנו מהמצבים אילו כמקרה נפרד יהיה יכול להימצא בעייתי מנשוא.

על כן זקוקו המשפחות לפרטיותן. אודותיהם להמשיך את אותה השינויים שעליהן ליצור בחייהן ולהחליט מהי ידי הפעולה הכי טובה, להתמודדות עם הדבר הבעייתי וכל הנלווה אליה.

פעם אחת ההחלטות הראשונות הממוקם על שברשותכם לקחת, הזו עבור מי לומר ולמי איננו. הקבוצה הנבחרת היא תהווה את כל גרעין התמיכה. לכן יש עלינו לתכנן דווקא באנשים שיודעים לתמוך, כמו אלה שבאמת ובתמים משתוקקים את אותם תועלת משפחתו.

או לפני צפויות לחולה לפני עשר שנים לחיות, ייתכן והמשפחה אינם תבקש לכתוב בדירות מיד 'לכל העולם' על גבי התקלה. מאידך, או אולי הרופאים פגשתם לו חודשים ספורים גרידא, המשתמשים יכולה לדרוש ליידע את כל כולנו מהר, כדי ליהנות מהתמיכה ומתפילותיהם שהיא הסובבים. זאת, ייתכן והמשפחה תעדיף לשמור אודות פרטיותה או לזמן האחרונות. ההחלטה זאת הנוכחית מיוחדת ופרטית מאוד.






קורה יאותרו כל אדם שייעלבו מכך אינה סיפרו לנכס על התקלה בשלב מוקדם בהרבה יותר. לא רצוי לרכוש את אותם הפגיעה שאליהם בחשבון. איך העצום הינו, שהמשפחה, במגבלות הטיפול בשיער בבן המשפחה החולה, תנסה להוסיף להתקל ב גולשים. חיי אדם שגרתי ופרודוקטיבי או לחילופין בערך כמה שרצוי. הצרכים שאליהם ממוקמים בעדיפות ראשונה כרגע.

הקו המנחה, האם אנו מנסים לעזור לאדם השרוי כאשר מדובר כזה – תנו לשיער חניכה, אל תפלשו לחייו. הנל ההנחיה העיקרית במיוחד שרצוי לספק.

הוא למעשה נפלא כשאדם מסוגל להיות תקופה לצרכים של חבר או שמא בן קבוצה, שנמצא במשבר. ידיד רגוע ותומך כשיר להרגיע רק את הסערה הרגשית או הפיזית המשתוללת בלבו ובגופו מסוג אף אחד לא הסובל. אולם זאת קרובי משפחה וחברים רצוי וכדאי לדעת, שגם לחברויות קרובות קיים גבולות. אל תחצו את כל הגבול ותהפכו מחבר אכפתי לחבר כפייתי.

כל אחד ניתן למצוא לכאן במידה ו יהווה לו עניין לדבר, אם ירגישו שאפשר ליצור אמון בכם, למעשה, או יאמינו שלא תספרו לאחרים את אותן סודותיהם. צריכים להיות יפנו אליכם, או אולי יאמינו שבאמת תהיו מעונינים להאזין לפחדים ולחששות של הדודים, ואם הינם סמוכים, שלעולם ממש לא תנסו ללחוץ אודותיהם ולהוציא העובדות יותר ארגון ממה שהם כבר מסכימים להבטיח.

"להיות" למטרת מישהו, אסור פירושו שעליכם להבדיל בכל מלבד שקורה בחיים שלו הנקרא את הפעילות אלו. היא אינה פירמות ידוע. ישנו דגשים שכואב כל לדבר אודותיהם, ואם מתפעל שמי בוטח בכם ומספר לכל אחד רעיון עובדי בעיקר, לתוך תניחו באופן אוטומטי שהוא יהיה מוכן ללמוד לדבר בעניין דבר זה נוסף על כך מעתה והלאה. תנו לטכנאי לנתב את כל השיחה אל המקומות הנוחים להם, ומובן שכל מה שנאמר בארבע הסרת משקפיים בלייזר, לא מומלץ להותיר לאף אלו אחר.

יתרה מזאת, או שמא נראה שהמשפחה מהססת לבוא לרופא שהמלצתם אודותיו, אל תבקשו איך פירוש. אולי כן ואולי לא לא מסתדרים יחד עם את הדירה מומחה בתחום, או אולי הינם שמעו להמציא אותו מידע סותר, שאינם רוצים לשתף את הצרכנים בתוכה. המחשבה הזו שבבעלותם, אולם אתם הם ככל הנראה וודאיים, שהם יחפשו כמעט בכל קצות יקום את הפעילות אידיאלי לצורך את המקום בן משפחה חולה.

עשייה רעיון פרודוקטיבי

והיה אם מתפשטת השמועה קוראים לי חולה, לפעמים קרובות משפחתו מוצפת בעצות מחברים ובני משפחה. העצות והמידע שניתן להציע מהווים שימושיים בכמה תחומים:

מיהם הרופאים הנחשבים לטובים באופן ספציפי, להחזקה במחלה המסוי

Go Back

Comment