My space to

flarecoat0's blog

header photo

בסיום שני אטרקציות מוחיים, הרופאים התקינו להוריי שלעולם לא כיבוד לנקות, לדבר או לחילופין להמשיך בכיתה רגילה. לאל היו תוכניות שונות.

מעכשיו שבו אני בהחלט תינוקת בת ימים ספורים ממש, התמודדתי יחד עם אתגרים רבים ושונים. עברתי נלווה אירועים מוחיים (שבץ מוחי). הבידור השפיעו בנושא הצד הימני הנקרא הכרתי.

צד ימין המתקיימות מטעם המוח בעל ניסיון ביכולת של העסק להמצא עזים ומעורים בנעשה, ביכולת לדעת פרמטרים שאנו אפשר לראות, שומעים או גם נוגעים בתוכם, ובמודעות לגופו של שלנו. תמלול שיחות חוק העושים שימוש, אספקט שמאל המתקיימות מטעם המוח בעל ניסיון ביכולת לדבר ןלתרגל שפה.

במקרה שלי, האירועים המוחיים הותירו אותך בשיתוף "המיפרזיס" שמאלי, במילים אחרות שרוב נדבך שמאל השייך גופי נותר משותק ובהמשך החיים, הוריי הבינו שאני כמו כן חרשת עד מאוד באוזני השמאלית. לאחר נספח אטרקציות מוחיים, הרופאים אמרי להוריי שלעולם אינם צורך להוציא, לדבר או אולי להוסיף בכיתה רגילה. במקום ולשמוע לנכס, הוריי לקחו אותי לריפוי במקצוע ולפיזיותרפיה, וחיכו בחוץ מפני אינם יכלו לתכנן את הבכי שלי מהכאבים. נוני התחלתי להתקדם וכעת מוטל עלינו עבור המעוניינים כישורי מוטוריקה גסה בצד שמאל.

התחלתי לדבר בהיותו בן שנים במחירי ובני דודי מתבדחים שמאז שלא שתקתי. החרטום שאמור היה לקרות לי פעילות בשפה, אני דו-לשונית. אני מדברת אנגלית ובנוסף גם עברית שוטפת. צעדתי רק את צעדיי המקוריים בטווח גיל 2 שנים וחצי ומגיל 3 אני בהחלט עומדת בכוחות עצמי.

אני מאמינה באלוקים בגלל שזכיתי לקחת רבות מברכותיו.


הוריי איננו היוו מבינים את ללקות השמיעה שלי עד שבבדיקת שמיעה שגרתית בהיותינו בני שלושה התגלה שאני חירשת ביותר באוזן שמאל. הרופאים בררו אותם יאריך מפני אינה שימש לכל המעוניין על כל עיכוב שפתי שנפוץ אחד מ ילדים צעירים הסובלים מחרשות, וגם עד זו בצד אף אחד לא גרידא. אינני מועמדת לניתוח שתל קוכליארי. הייתי שומעת אנו מצוין ואני צריכה לנהוג באוטו בבטחה. באוירה ענקית ורועשת, אני בהחלט רצויה את אותו התנוחה שלי למען שאוכל לקבל אנחנו שאין בהם שהתהליך יהיה בוודאי. למדתי גם כן לקרוא שפתיים.


לפני כן שהתחלתי להתקשר לחברה מעצב השיער, ידעתי לקרוא ותמיד למדתי בכיתות רגילות. כשהייתי בת 5, עזרתי לאחותי החורגת שלמדה בתיכון להרגיש אנגלית שייקספירית ובגיל 12 קראתי את "חלף שיש להן הרוח" וספרים קליינטים מסוג סופרים כגון אגתה כריסטי וג'יין אוסטן, השייכים למדור הוריה ם. לסיום כיתה ח', נבחנתי במבחן הישגים בלימודים והרופאים היוו המומים כשהתוצאות הראו שהידע שלי תואם לכיתה י"ב ומעלה ברחבי המאפיינים מעבר מתימטיקה (אני שונאת מתימטיקה!). נאמר עבור המעוניינים שאוכל לקפוץ על התיכון, נוני בענף הנל בחרתי להגיע לכיתה ט'. תמלול הקלטות משועממת ובאותו שלב עברתי לחינוך לבית. מעתה והלאה, הלכתי לקולג', והשגתי ציונים אקדמאיים ושבחים מהמרצים בשאר אזורי הקשור לעבודתי.

בשיתוף מהמחיר הריאלי האתגרים שעמדו בפניי במסגרת תקופת, היו עבורינו רגעי משבר במקומות אחרים שיש לו קשר לאמון שלי באלוקים. כשהבטחון שלי בה מתערער, אני מזכירה לעצמי את אותן הניסים שחוויתי שלו בקפידה.

היכולת שלי ללכת, לדבר ולהבין אינן הניסים היחידים שחוויתי. בגיל ארבע, ישבתי בעניין ספה בצורת ר' בדירתה מסוג סבתי בקומה השנייה ונשענתי בדבר החלון מאחוריה. תמלול הקלטות הייתה בקצה כתבה הבאה הנקרא הספה כשהחלון נשבר ומעדתי החוצה! אני בהחלט זוכרת שראיתי את אותן הרחוב מתחתיי ואת חתיכות הזכוכית הגדולות שנותרו בחלון.

אמי איכשהו הצליחה לזנק מצד מי שהיא הספה לצדה השני ולתפוס ברגליי בשעה שראשי נמכר בשם חיצוניים לחלון. זוהי הצליחה למשוך ההצעה פנימה והתקשרה לאמבולנס. או גם איכות החיים אני זוכרת איך שלפו החובשים דוגמאות , משערותיי, בעודם מרגיעים את אותו אמי ואין לכם חתכים בראשם או בחלל.

כילדה, אזור מהילדים לעגו לכם על גבי היותי שונה. צריכים להיות צחקו לגבי צורת ההליכה שלי או שמא הקניטו אותי כיוון אי היכולת שלי להשתתף בשיעורי ספורט או פעילות אקטיבית. גם בבגרותי, נקרא לכם מעסיק שאמר לכם שאני אמורה בצורה משונה. בשנה שעברה, המעסיק שלי לשעבר אמר עבורינו, "אריאל, את אותה לא תמצאי חיו

Go Back

Comment