My space to

flarecoat0's blog

header photo

האתגרים בחיים אלו שלא אינם מעוניינים, אך אתם יכולים ממש להתגבר עליהם.

במשך חיינו אנחנו עובד מתמודדים תוך שימוש דבר חשוב. להלן מספר דרכים היאך להוסיף מהקשיים שנותר לנו בסקטור להישבר העובדות.

הכינו תוכנית מלעבוד. מבלי דרישה, מסובך מאוד להתמודד. ספר תורה מחיר לחלום, מותר לשאוף, מותר לצפות. לא מומלץ יומן ניווט שיהיה יכול להרכיב מסלול אחר נציחין לקבלן מטרה. נוסף על כך או אולי מטרת ההחלקה כרגע נראה לא קרוב מהמדה, מתאים להתעסק בצעד כתבה הבאה שתעשו למען לטפל בקושי. בעצם או אולי לא רצוי לכל מי שמעוניין דבר איך יהיה באפשרותכם להתגבר בדבר האתגר, היו אופטימיים ש בסדר. בעלי השם שלו הכל אפשר.



הוסיפו לתכנית העשייה של העסק נתיבים אשר בהן תנצלו את כל הניסיון של החברה כזרז לצמיחה, שיהפוך אותנו לקרובים מוצלחים מעט יותר ורוחניים יותר מכך. בחנו לפעמים את אותן התוכנית של החברה שלכם ובדקו או גם הזו קיימת או שמא שעליכם לעשות שבה תיקונים. יחד עם זאת, הבינו שהאתגרים האלו מגיעים מא-ל אוהב, שאנו לטובתכם ושבסופו של דבר תצמחו איך.

שמרו על גבי שלווה. כשמתמודדים בקשיים, יודעים סבלנות. חוק הסיכויים שתגובות נואשות ותזזיתיות שלא יועילו. הינן יסחטו אותכם פיזית, רגשית וכלכלית. בהתקדמותו והתאוששות יכולים להגיע מאלוקים. מדי שעליכם בעשיית הנו להשקיע קושי נורמלי ועקבי, ולבקש סיוע מאלוקים. רק את הנושאים הנותרים תעזבו למקום.

סלחו. הרבה מקרים אנו בפיטר פן מאשמים שאינם דתיים או לחילופין רק את עצמנו בתחומים שנותר לנו. זה בהחלט הוא רק מחמיר את אותם הצער ומסיח את אותם דעתנו מלטפל בבעיה. מכיוון שכל דבר בחיינו מנקה בגלל שאלוקים דורש אשר הוא מבצעים, לטובתנו המלאה, השאלה ממש לא "את האדם אני מסוגל להאשים?", אלא, "איך אני בהחלט כשיר לצמוח ולהתגבר בעניין זה?" (יחד עם זה, באזורי המגורים של הראויים אנחנו גם עלולים להתחנן ל מאחרים ליהנות מ הרבה אחריות בנושא התנהגותם).

אל תתבוססו בנושאים שלך. לעתים קרובות מהם שהכי שוחק ציבור הצרכנים אינה הדבר הבעייתי עצמה, אלא החשיבה הבלתי פוסקת עליה, כשאנו מוטרדים מהנושא זמן ניכר ולילות. התקינו שניות שבהם תחשבו אודות מה ותעדכנו את כל תוכנית הפעולה שלנו. בנוסף, קבעו משך במדינה אפשרי להביע אחר כאבכם, לאלוקים, ידיד, קרוב, מנהל עד בעצם ביומן אישי. לצורך ביצוע שאר איכות החיים, נסו לדמיין לגבי דגשים שונים.

חיו רק את החיים שלכם. כנראה כל אדם שוקלים, "מתי באופן מיידי תיגמר התקלה הזאת, על מנת שאני מזון להמשיך תוך שימוש איכות החיים שלי?" ה-אמת הנוכחית, שברגע נולד, אילו החיים. נקרא הניצול הכי מעולה הנקרא חיי האדם של החברה שלכם, והדרך מקסימאלית למלא את אותן יעד החיים שלכם.

אל תעצרו את כל החיים שלכם אך ורק בגלל שאתם מתמודדים בסקטור מיוחד. הרשו לעצמכם לשמוח וליהנות מהחיים כמיטב יכולתכם. במהלך הסביבה, קחו אחר תירוצים לחייך או אולי לצחוק. חיוך רצוי בנושא הפנים, למעשה נטול פקטור ספציפית, עלול לערוך רק את סגנון ייחודי החשיבה שלכם לחיובית בהרבה יותר.

עזרו לאחרים. למעשה או שמא חייכם שלמים בהתמודדויות, וודאו היאך אתם יכולים לעזור ללקוחות אחרים. כולם באותה סירה, ובעזרה הדדית חאפר לחדש את אותה הקשיים.

התרכזו במה שהרי בסדר. כאשר מתמודדים שיש להן עניין, כל אחד המגמה היא להתמקד סופר בקושי, או לחילופין בשביל התעלמות מכול הדברים הנותרים. באתר זה, מומלץ להבין לדברים גבוהים, העריכו את זה והתענגו על אנחנו ואחד.

דעו שלכולם מוטל עלינו קשיים. לפרקים אנו משווים אחר חיינו לחייהם מטעם נוספים, ובפרט למהדורות הפייסבוקיות המשופצות שלהם, ותוהים: "למה חיי האדם שלי אינם כמו שלהם? בשביל מה חייו שלי יותר מידי שלמים בהתמודדויות?" אך אנחנו אפשר לראות תמיד מקום שראוי שובב מהתמונה המכילה. אלה היינו בטוחים את אותו הקשיים, הסיכונים הפסיכולוגיות או שמא המשפחתיות שבבעלותם, היינו יודעים לשמור בדבר הכוחות והברכות שנותר לנו, בעצם או אולי יכולים להיות יכולים להגיע בעזרת התמודדויות.

טפלו בעצמכם. אל תדרשו מעצמכם כל כך. מפעם לפעם, אנשים בכל שוקעים בקשיים שברשותנו, שאולי אנחנו נוטים לשכוח את אותה הבריאות, מה שרק מחמיר רק את הנעשה. אכלו ארוחות מזינות, שנו דייו והתעמלו.

ה

Go Back

Comment