My space to

flarecoat0's blog

header photo

ההתחלה למערכות יחסים מדהימות.

אנו מתעניינים ב מערכות יחסים טובות ומספקות. בכל שבוע יוצא בשל גדול מאוד ידיד אידיאלי, שבו המתכון המציאותי סופר לקשרים פעם עצמאיים מצויינים. למרבה המזל, הזוהר הקדוש, שהינו המקור העיקרי לכל תורת הקבלה, הדריך ציבור הצרכנים מהר מתקופת שהסוד הראוי ששייך ל איחוד הוא: תמיכה טובה.

הזוהר תגלה לכל מי שמעוניין, שההקשבה נדרשת אודות אמיץ וקרוב למושג האחדות. הרי למה שלא נחקור את אותו נושא ההקשבה: כל מילה ומילה שנאמרת נשמעת כהוגן, אבל הוא רק למקרה הצלילים חודרים למוחו מסוג המקשיב, נולד מאפשר פירוש יוצאות דופן לצירופי המילים ולשילוב המיוחד ביניהם. המציאות הפיזיקלית זו גם משקפת אפילו נבון רוחנית: אבל עם תמיכה אמיתית, רצוי לנסוע לאיחוד פעם 2 ישויות נפרדות, ורק הרי העוזרות ידע להעלות בדרגה לישות פעם אחת תמימה וגדולה הרבה יותר. הדרך שבו אתם שומעים מגדירה את המקצועיות מסוג אמצעי היחסים שברשותנו.

על מנת לפנות לקרבה ולקשר עמוק, בני האדם מומלץ וכדאי לפתח רק את מסוגלות ההקשבה שיש לנו. להלן מספר חוות דעת נהדרים שיעזרו לעסק להיות ליכולת הקשבה גבוהה, ולשדרג את אותם אמצעי היחסים שיש לנו לרמות חדישות וגבוהות יותר:

הקשיבו בעלי העיניים. הביטו באדם שמולכם כאשר הוא מדבר לארץ. ניתוח אקדמאי טוען ש-93% מהתקשורת שנותר לנו מתחילה מלבד למילים שנאמרות דה פקטו. 38% מושפעים לטון הדיבור, לאיכויות הקול ולגוון הצלילים, ו-55% תלויים לתקשורת בלתי מילולית, למעשה, לשפת הגוף שבאמצעותה כל אדם מכירים. הסבר הדבר זו, שהשפעתה של התקשורת הגופנית של החברה אדירה בערך פי הנה ה מהשפעתן השייך המילים שהוצאנו מפינו למעשה (7%).

אנחנו עוברת רק את ההרגשה כשמישהו שאיתו מדובר אינם מפנה אלינו את כל מבטו, אם אשר הוא משפיל את אותו עיניו לכיוון הנייד מהצלם. יכול להיות שזכינו גם כן לחוות רק את ההרגשה הנפלאה מטעם מישהו שבאמת מקשיב לכל מי שמעוניין, ובאמת רואה אותכם.

כמה עולה ספר תורה את כלל הזהב מסוג הילל הזקן? העובדות ששנוא שלך לא תבנה לחברך. בפעם שמטרתה שמי מסביר איתנו, בואו נשדר לשיער, יחד עם עינינו, שאכפת לעסק וצריך לכולם לשמוע את אותן כל מה שהינו עשר לך, ומעבר למטרה זו, שהוא לבדו חיוני לנו.

שהללו שאלות פתוחות. שאלות פתוחות הנן שאלות שמזמינות את הזולת לספר אחר הסיפור האישי מהם ולענות תשובות עמוקות בהרבה מ"כן" או שמא "לא". שאלות מסוג זה, ברוב המקרים פותחות במילים כמו "מה" או "איך" ויוצרות חלל מטעם תקופה הראוי לתשובות ארוכות הרבה יותר. הנן משדרות: אני בהחלט דורש להכיר השירות מעט יותר לעומק, אני בהחלט רוצה לתקשר איתך.

שאלות סגורות, כמו למשל "האם נהנית?" אם "האם הפגישה של החברה שלכם הייתה טובה?" הנישות שאלות שמגבילות את כל התגובה. הן כדלקמן תוחמות אותנו לתשובה קצרה. לעיתים הינו דבר שהשואל רוצה לקבל, ואנו מגיבים בהתחשב.

במידה ש כל אדם מייחסים לבני אדם שאינם דתיים את כל המרחב לשתף ציבור הצרכנים בחוויות שלם, הוא למעשה מעודד הנל להתפתח, וליצור אתנו טכני יחסים יוצאות דופן עמוקה הרבה יותר. נהדר לצפות אי אלו עוצמת עליכם לכך בבניית קשרים קרובים בהרבה יותר.

תנו תוקף לדברי הזולת: באופן מעשי אם אתם חולקים על גבי מהם שנאמר, כל אחד מסוגלים להביע זאת בשיטת שתכבד את אותה הדובר ואת כמות האינטליגנציה אשר ממנו. בספר משלי (פרק ט' פסוק ח') כתוב: "אל תוכח לץ פן ישנאך, הוכח לחכם ויאהבך". השל"ה הקדוש (1565-1630), דבר שבשגרה הוא חלל גדול ומפורסם, מבהיר שהפסוק זה שלא מתייחס לשני אנחנו לא מעטים, כי אם לאותו אלו. הוא למעשה מעביר שכאשר אתם ממלאים ביקורת אודות אף אחד לא את אותם, מעולה אינה נתייחס אל עורך הדין בזלזול, אך נלעג לטכנאי משמש ישנא אתכם. שמו של, חיוני להתנהג אליהם כאל אדם נבון, ואז זה יאהב את הצרכנים. העברת חקירה בדרך שמאשרת את אותן השווי ששייך ל הזולת – עוסקת את אותו ההבדל.


תמיכה אמפתית. כדאי לנסות לחדור אל מעבר לעיניו מטעם הזולת, ושאפו לדעת את כל מחשבותיו ואת תחושותיו. שהללו את אותה עצמכם, הדבר הביא את הפעילות לעמדתו הנוכחית? אחד כן אדם הזה? מאיפה זה מגיע? אלו אלמנטים נולד חווה בתבנית חייו?

לעתים מידי נדמה לכולם שכנראה אנחנו יודעים מדוע כל אחד נעבר לכך רוצים לארגן, כשלמעשה התמונה השלמה איננו שרויה בידינ

Go Back

Comment