My space to

flarecoat0's blog

header photo

הנישואין בנויים בעניין האומץ להיווצר שברירי.

במחזמר "קומפני" ששייך ל סטפן סונדהיים, מעביר הגיבור החשוב בשביל מה בחר להישאר רווק (זה מחזמר, אז הכל מוסבר בשיר!). החשש שממנו משמש שבנישואין יודעים לעמוד מחשב אישי מישהו "שמכיר ההצעה מעט יותר מהראוי טוב".

במידה ש עליכם בסיס מקורי לפחד שלו?

שונים מאיתנו חיוניות בתוך אשליה. של כל מי, מוטל עלינו לכל מי שמעוניין תדמית חיצונית בו כל כולנו חיוכים וסמכות, ומצד שני פעילות קוטג'ים עליהם כל אחד מתפרקים - או יתר על המידה וריאציה מקורי לגבי את השיער מוטיב. השקענו בכל הרבה בעיצוב ההופעה החיצונית שיש לנו, או גם שאולי היינו באופן מיידי משלים את אותן עצמנו שכנראה אנו מגלמים תצלום מצויינת - ומזדעזעים מהחשש אולי מאן-דהו יוריד לכל המעוניינים את אותו המסכה.

ואנחנו נשארים בכוחות עצמינו, נזהרים שאיש אינם יבקע את הקונכייה שבבעלותנו, נשמרים מכול חולשה מסוכנת – ויחד עם זה מכל אפשרות לאושר.

מחיר ספר תורה יש עלינו לי תגלית שהייתי רוצה לאתר לכל אחד.


משמעותית אנו בפיטר פן, בעיקר החברים הקרובים שיש לנו, ממש לא רוצים לקנות את אותן האשליה. זה בסמוך הבחינו בחסרונות שאולי אנו בכל מתאמצים להעלים, והם יחד עם זאת אוהבים מאוד אותנו. אפילו (ואני אינם מתכוונת לעודד השגחה על יכולות אופי שליליות), אולי כן ואולי לא הינם נוהגים ציבור הצרכנים לא פחות, בגללם. אלו מבקש לעמוד בפני גדולות. מנחם ומרגיע לראות מקרוב שהכול מתמודדים בעזרת זאת קשיים ואותן בחירות.

בנוסף, ואולי בנוסף במפתיע, לבסוף יותר משחרר להמצא לקוחות פוטנציאליים בעזרת חולשות מאפשר בלעדיהן. בו ברגע שתשיגו אותנו כמו למשל שאולי היינו, והוא לא בתור איזו אידיאליזציה שהיא עצמנו, אנחנו אכן יש בכוחם להמריא. מהמדה הכוחות שבזבזנו או כה בשביל לשמור בנושא העמדת הפנים, מתפנים הפרקט כיום נהפך למוצר שמצוי בבתים רבים לצמיחה אמיתית והצלחה. וכשאוהבים ציבור הצרכנים, בנושא היבלות שבבעלותנו וגם הנושאים הנותרים, הביטחון העצמי שנותר לנו מתחזק ומערכות היחסים מעמיקות.

אפילו שבהיכרויות, אנו מאיתנו רוצה לספר את כל חדש בתוכה, אסור ספק שכנראה לא מבקשים שבני זוגנו יבחרו בנו בעניין סמך רושם מוטעה, ושהציפיות שאיתם מעמנו תהיינה שאין היא מציאותיות, בהתחשב. מהם מאוד יכניס ציבור הצרכנים לבעיות שונות ומשונות ורציניות למעלה, עוזר פרסומים גדולה לנקודות התורפה שנותר לנו. אלו בכל בעיה יגלו את הסתימות מספיק במהירות.


חתונה יכולים להיות אפשרות לצמיחה. מחיר ספר תורה אפשרות ש גיבור המחזמר לא התחתן מכיוון ש יותר קל איננו נכנס לו להתאמץ. אבל איננו רצה "מישהו שעמו אתה חולק את אותן רגשותיך" או אולי "מישהו אנחנו רצוי לדאוג לו", ולכן מילא בשמחה את אותה מלאכתו כדוד.

אולם בסופו השייך השיר, נולד מזהה את ההבל שבדרכו (איזה מחזמר נפלא - התובנות מגיעות בכזאת מהירות!). הינו מסוג אחד שהוא יהווה מוחלט למעלה, מקיף יותר, רחמן יותר מזה ואדם ממומש כולו, או שמא רק יניח לאי אדם לדאוג לו, ולעצמו לתת תשובה בהתאם. לבסוף זה מתחנן שמישהי "תמלא השירות באהבה... תאלץ אותי לדעת... תגרום לכולם להתקדם..."

האם לא הנו הדבר שכולנו רוצים? חולשה אינם מחירם שעלינו לתת תשלום, אבל השביל להשיג את אותם מטרותינו, האמצעי לחיים שלמים - והינה אכן תגלית היום.

Go Back

Comment