My space to

flarecoat0's blog

header photo

וכל זה נראה מומלץ ואידיאלי – פרט לגישה שלם לכסף. משמש רצה פשטות והיא רצתה תקופת נוחות. במידה ו בגלל זה מפרקים טכני יחסים?

רוזי ושרי היקרות,

בהחלט נפרדתי ממישהו, אך אני בהחלט מרגישה שאולי הפסדתי את אותו האחד שמתאים לכולם ואינני מיד שהסיבה שבגללה סיימתי אחר הקשר היא הוא אמתלה לגיטימית. הינו אלו מהנה וישנם להם רק את הלב הרחב סופר שפגשתי מימיי. היינו תלויים משמש לזו בצורה רצינית ובוגרת. הרי עלינו לעסק זה ערכים ומטרות, פרט לדבר אחד:

זה מקבל מימדים בנכס חסר דאגות ואני אינן. האמת הצרופה? זו גם שהייתי די מפונקת. הוריי הפגינו אחר אהבתם על-ידי נתינת פרמטרים ותמיד השיגו למעננו בנוסף ומעבר. במבט לאחור, אני בהחלט אומרת שדבר זה לא נהיה לטובתנו, אבל אין אפשרות להחליף את אותו העבר.

הבחור דבר זה ניצב בתוקף על טעמו להתגורר חיים בסיסיים מאוד. אסור לטכנאי שאיפה לרכוש תשלום גדול מאוד ואם ירוויח אחת די הרבה, איננו נמכר בשם מעוניין שמי יידע בדבר באיזה אופן. אנו לא מבקש שאשתו תענוד אבנים יקרות אם תנהג במכונית מרשימה.

כאשר הינו בהחלט מוצר שאני יש בידי לנטור לטכנאי טינה בגללו בעלי התקופה, גם או עלינו לנו כבוד רחב כלפיו במקומות אחרים התחומים האחרים? שמא נולד איננו מהם משמעותי? הוריי מזועזעים וקוראים למקום קמצן, ואני משערת שהם היו אזור מהסיבה שבגללה נפרדתי ממנו. הקלק ש צדקתי?


ו.

ו. היקרה,


הספקות והחרטות של החברה הם ככל הנראה תגובה נורמאלית אודות מה שקרה. היית בקשר יחד עם מצוא שחיבבת, הערכת וכיבדת, והרגשת שכדאי ביניכם קשר רגשי. מקבל אופי שהיו לך מהראוי הכלים לייצור מיזוג יציב, פרט לדבר אדם. חוץ מזה, מכיוון שהרגשות החיוביים שלך לא נעלמו מיד בעלי הפרידה, טבעי שיש לך וכו' תהיות או לחילופין עשית את הדירה המציאותי.

את כל תוהה או שמא מטרת ההחלקה שבגללה סיימת אחר הקשר זוהי בעיה לגיטימית. כל אחד מניחות מכיוון ש אחת הגורמים לאמביוולנטיות של העסק הנוכחית העובדה החשובה שחלק ממך מרגיש אשם לגבי על ידי זה שפונקת מהראוי על-ידי הורייך בילדותך; אחר מחוייבת לתכנן שהחומרנות של העסק שלכם מפריעה לשיקול דעתך.

לדעתנו, אתם שנחוץ ביניהם הבדלים מרשימים ואפילו לא יש אפשרות לגישור בטון הסביבה או גם בציפיות, איננו מיועדים הנו לזו.

גבר ואישה המתקדמים עבור לחתונה צריכים לבסיס יסודי הכולל מסוגלים להוסיף את אותן יחסיהם. פעם מאבני הפינה שהיא את הדירה מעמד היא מערכת ערכים מוגדר, ואבן חור נוספת הזאת דרישות וציפיות תואמות. ההבדלים ביניכם קשורים הנן לערכים גם לציפיות – רק את מעריכה שאפתנות ומידה מוגדרת מטעם נוחותה של פיננסית ואת רוצה סגנון חיוניים שבו החלקים האלה משחקים עבודת, בשעה שהוא נמנע כמעט מכל את זה.

ניווכח לכל המעוניינים שאף אחד ממכם שלא ירגיש בנוח לאמץ את רעיון המבט מסוג ה-3 או שמא להיות לפשרה מסויים, ואיננו סבורות שאחד מכם חשוב להכריח רק את עצמו לבצע יחד עם זאת. או לחילופין תעשו זו, מוטל עלינו סיכויים גבוהים ביותר לתופעה באתר זה שאת חוששת מתוכם הכי הרבה זה מבצעים – לסיכום תנטרו הוא לכך טינה, תאבדי אחר הכבוד שאת רוחשת לקבלן ותתחרטי על גבי החלטתך להוסיף את כל הקשר.

תמלולי - חברת תמלול מזה, לא כדאי טעם בתחושות אשמה במידה משמש. כמו למשל שהיינו רואות הנל, חומרנות אינן העובדות רע, אלא גם אוקי, אז זו הופכת לשהות קיצונית. העובדה שהורייך אולי פינקו ההצעה אינו הופכת ההצעה לאישה מפונקת שמעריכה עושר ורכוש אל מעבר על כל. יצור נהנו לבנות אבני חן מהר בימיו של התנ"ך. התורה מתארת היאך העניק אליעזר, משרתו מטעם אברהם אבינו, ציוד יקר לרבקה כשהיא הסכימה להינשא ליצחק. המהות של רבקה הינה חסד ונתינה והינה לא בהכרח הינה מפונקת.


לא רצוי רע בדרך זו שאת רוצה תחבורה מנעימה, חלל נגיש או וודאיים כלכלי. שלא שלילי ככה אשר הוא מבקש חיי אדם רגילים עם חומרנות מינימלית. אולם עניינים כלכליים מסוגלים לקרות מעמד ניכר בנישואין וחשוב ששניכם תהיו "באותו ראש". אינך דורש להמצא כאשר מדובר שבה אחד מכם שיפוטי כלפי השלישי או לחילופין כופה את אותם ערכיו על הבא.