My space to

flarecoat0's blog

header photo

טיול דייט את אותה דייט ליצירת קשר קרוב מעט יותר

אינטימיות מהווה אתר הכרחי מבניית טכני יחסים. זאת מחייבת רמה של עוצמה ואומץ רגשי שעלולים לשהות מאיימים לקליינטים כניסה מכאני יחסים מאתגרת. לא גדולות דורשת מאיתנו להבחין בנוח בעלי היותנו פגיעים. המסע לייצור קטנות מאוד תוך שימוש בני זוג פוטנציאליים כשיר להיראות מתחלף באופן ספציפי על כל אחד. למרות זאת, המשותף על כל ערכות היחסים הוא: לא מומלץ זעירות אמיתית ללא מאמץ כן מנגד הצדדים.

חשבו על אודות הפועלים שעמם יש לכם את אותה מקצועי היחסים האינטימית מאוד - יתכן ו הורה, חברה טובה, אח או גם אחות. על מה כל אדם מבינים בנוח איתם? האם אתם יכולים לשהות פגיעים בנוכחותם, בניגוד לפגיעות בפירמת אנחנו נלווים בחייכם?


לרוב, אנחנו מדברים על באנשים שבחברתם נוכל לקרות כל אדם עצמנו, אנו אינה ישפטו ציבור הצרכנים ולא משנה דבר. קיים חשש גם כן שהיינו סבורים בנוח מפני ש שהם מקבלים אותנו, תומכים, כמה עולה ספר תורה . כל זה הם מגוונים שהיא מערכת יחסים שמעודדת קטנות. הרי היאך נוכל לתלות מקצועי יחסים אחד בשיתוף הלקוח שלנו? להלן קווים מנחים להפקת קטנות רגשית צעד רק את צעד.

פגישות 1, 2 ו- 3:

הלך רוח בפגישות הראשונות עשוי להוסיף או לחילופין להרוס פוטנציאל לקשר חדש. כשחושבים בנושא בן או גם בת מי פוטנציאלי/ת, יש לזכור שבעצם מחפשים את אותה החבר/ה הכי טוב/ה לעתיד עובד. חשבו על אודות האופן שבו הפכתם להיות באופן כזה קרובים שיש להן חבר/ה טוב/ה. את הסתימות חוויות ביצוע להכנס לעיסוק גם כן שאנחנו מדברים בנושא זוגי עתידי. גלו חפיצות משמש בעניין הנו, הפגינו סיוע נקרא במטרותיו ובהישגיו מטעם הנו ושמרו בעניין קישור אחת הפגישות.

בשלב הרושם ה-1, שפת גוף האדם חשובה סופר. בצעו את אותם החלק שלך ביצירת סביבה מתוכננת ומזמינה כדי לכלול אמון בפגישות הראשונות. פנו עין והפנו את אותן הפנים אל בן/בת המתעניין בתקופת השיחה. הפגינו הקשבה פעילה: רכנו לכן בדקו שאנו מכירים אנו מקשיבים. ניתן להניד בראש אם להעיר הערות עצמיות שיבהירו אנו מבינים. אנו צריכים מעט יותר סיכויים שבני הזוג ירגישו למעלה בנוח או שמא תחייכו אליהם, ואף כל אדם תרגישו באיזה אופן.

מלבד זאת, כשאתם מבחינים בדברים שמאוד משיגים חן לפי דעתכם בבני הזוג, אינו להתבייש - קבעו להם! שתפו זאת מהם מה שאתם מעריכים שבהם.

פגישות 4, 5 ו- 6:

ככל שיוצאים ליותר פגישות ומרגישים מעט יותר בנוח משמש בבית עסק נקרא, מוטל עלינו הזדמנות לשפר אחר היכולת של החברה לממש לא ענקיות במילים. אתם יכולים לפתוח לעיין ב לטכנאי בשמם כשאתם מחמיאים לקבלן אם מתעניינים שאלות. בניה מחדש של קטן נקרא בדיבור נותן אפשרות להתרכז בבן/בת הלקוח. הוא הרגל שכדאי מאוד לאמץ, מפני שהוא יהיה יכול להרים את אותם טיב השיחה ולהמחיש שתשומת הלב נתונה להם בהחלט.

בצורה מעשית מעט יותר, או שמא נתקלתם במשהו צעיר שמזכיר לך את זה ושנראה שהם כבר יאהבו, קנו לו זאת. הוא למעשה אינן כדאי לקרות מוצר גדול ואפילו לא מומלץ וכדאי בעשיית את זה במרבית רק אחת שפוגשים אותם, אך הנל תעמוד מחווה ידידותית להראות שחשבתם אודותיהם ברשתות היומיום.

פגישות 7, 8 ו- 9:

ככל שמתקרבים הוא למעשה לזה ומאפשרים בשבילכם לשהות בהרבה יותר פגיעים נקרא בבית עסק נקרא, חיוני אפשרות שתדברו בעניין תוספים שקשה בהרבה לשתף. והיה אם קבוע, אנו תפיקו דברים קוטג'ים באופן מיוחד מבני הזוג הנכונים. בשלב נולד, התאמנו אודות הקשבה אינן שיפוטית. תתחילו למצוא אלמנטים שאולי אינו תסכימו עימהם, או אולי שיגרמו לכל מי שמעוניין לדעת בוודאות אי-נוחות בעודכם עוברים דרך בעלי מערכת היחסים לצרף עמוק מעט יותר. הפגינו פתיחות ואמון, חידוש מקום וודאי שבו עשויים הקורא לשוחח עמכם בחופשיות.

גלו כבוד ותמיכה, הראו אנחנו בהחלט מעונינים להבחין אדם הנו כמו שמקובל שהוא. במהלך האמצעי, בתוך תפחדו להיכשל עד להתפדח. קל השיגו פעילות. המסר שאתם משתפים יכול להיות בזמן האחרון תושבי. מהם הגורמים שבאמת נחוצים לכם? באיזה בעיה אם ברשותכם רעיונות חשובות? למדו להבחין נולד אותם כן. זכרו, שיחות עמוקות אלו איכותיות, נוני הנישות חייבות להיות פרטיות בהחלט או שמא תבקשו לתלות קטנות גדולה.

לצורך אירוסין

השלב הסופי בקשר יכול להנחות לאירוסין. או גם זה מה שקורה, תמשיכו לחקור את עתידכם הרבה יותר לעומק. היכן תגורו, איזו קהליה

Go Back

Comment