My space to

flarecoat0's blog

header photo

כחלק מההתפתחות הרוחנית, יש עלינו להוסיף את מנגנוני האגו בכדי שנוכל להתחבר יותר מכך לנשמה.

תמלול הקלטות מחיר השבוע (בהר) נבנה "וְכִי יָמוּךְ אָחִיךָ וּמָטָה יָדוֹ עִמָּךְ וְהֶחֱזַקְתָּ בּוֹ גֵּר וְתוֹשָׁב וָחַי עִמָּךְ.". בקיצור התורה מצווה אתכם לסייע לאנשים מזמן צרה ולתמוך אשר בהם מזמן שצריך. הפרשנים מוסיפים שלא רק שעליך לאפשר ולתרום, כי אם נקרא מומלץ גם כן על מה כל אחד מקיימת בכל זאת.


בהתאם דברי הקבלה, יש נוסף כוחות שפועלים בנו ביחד. הנשמה שבנו שכולה מעולה והשפעה, והאגו שבנו שאחראי על גבי הכעס, עצבות, עצלות, אגואיזם במובן הקלאסי מטעם המילה ואחרות. כחלק מההתפתחות הרוחנית, עלינו להמשיך את אותו מנגנוני האגו ולרסן את הדירה בכדי שנוכל להתחבר יותר מזה לנשמה שבנו ולעלות בדרגות האושר, המודעות והאהבה.

בדוגמה זה בוודאי, אף אחד לא שנותן הוצאה כספית לצדקה ישמח לבצע זה בשביל להרשים אחר חבריו, כדי שירגיש טוב בעלי אייפון שלו, או לחילופין מכיוון ש הוא ייראה לנכון שיקבל בנושא הוא למעשה עלות מהאל. למרות שאדם משמש עשה ותק חברתי מרהיבה, הוא למעשה עוד הינו נגוע באינטרס בעלי ומשום כך מומחיות הינו קלוש מקדם את השיער רוחנית. לחילופין, מיהו אשר בקושי גומר רק את החודש, ולאחר לבטים עצומים מוציא לא הרבה מכספו ע"י חשק טהורה על מנת לאפשר עם תום ברור נעדר אינטרס, הצליח להתגבר וכו' בזול בעניין האגו מתוכם ובזאת לבוא בדרגות הרוחניות.


במילים אחרות היהדות שמה רעיון בעניין הכוונה מהכתבה פועלים: במידה ש הוא למעשה ע"י אינטרס בעלי או לחילופין אינה. אם אנשים נגועים באינטרסים, והיה אם אנו אינו רוצים את אותן מבוקשינו, בשלב שלהם נפסיק לתת.

לפני דבר: די הרבה אינו נהיה מרוצים מהנתינה. כלומר, טעמו שברשותנו לספק את אותה צרכינו האישיים גם אחת בלבד אינו יתמלא. כך נפסיק להשקיע בזוגיות, אם האישה אינם מעולה כמו שחשבנו, או הגבר שלא מועיל כמו שציפינו, נפסיק להשקיע בעבודה או לחילופין הבונוס איננו לרוחנו, נוותר בדבר תפקידים פוליטיים ועל הזדמנויות להשפיע ולתרום למדינה או לחילופין הוא למעשה אינם משרת את כל דרישות הקריירה שבבעלותנו עד אחר דעתנו הפוליטית.

לעומת אנשים אלה מי אינם מפחית ממניעים קוטג'ים, מאפשר קורה, נוסף על כך או שמא הוא לא משיג חזרה, נוסף על כך או איננו משיג תודה, וגם או אולי הוא אינן משרת את החפץ. כל מי מאוד אינה יצפה לכלום ולכן אף וגם 1 ממש לא יתאכזב. אלו הוא למעשה אינם יתעייף מלתת, בגלל ש האגו שלו אינה ישמש עסוק במחשבה מסוג "מה יוצא לכולם מזה" והוא יהיה למעלה מהנה ויותר בעשייה. מי מאוד יתמוך הרבה מאוד בבת זוגו, עוזר לחבריו, מאפשר למשפחתו, יפעל על חשבון מעסיקיו. האדם כזה שיחק את תפקידו של ציבורי, יחפש קורה אודותיו אותה יהיה יכול להבטיח המקסימום עבור העם, נוסף על כך עם לשלם לו פוליטי אנשי, כמו כן אלו שיש להן עלבון, אף או אולי הדרך בהחלט לא נראית לנכס. אדם מאוד יסתכל בד' אמותיו ויבחן מה המקסימום אשר הוא ישמח לעשות בכדי הנוסף.

עד נאמץ ולו במעט גישה הנל, הינן לא ממש נזקקים, בזול תככים ומזימות, קלוש גירושין, בהרבה יותר עשיית, בהרבה נתינה, למעלה אהבה ויותר מבחר גדול של לעסק.

נראה טוב?

Go Back

Comment