My space to

flarecoat0's blog

header photo

לכולנו ישנם היכולת להאיר אחר עולמו מטעם האחר.

נפגשתי יחד ידיד לארוחת ערב במסעדה מקומית. במסעדה נעשה מחסור מציאותי בעובדים ובאותו שעות הערב שימשו אך ורק 2 מלצריות במשמרת. חיכינו לא ממש אם שאחת המלצריות הופיעה ורשמה רק את ההזמנה של העסק. זוהי התנצלה שונות על גבי העיכוב לפני שמיהרה לגשת לגבר שישב בטווח 5 אביזרים נלווים. יכולתי להרגיש בכעסו מטעם האדם וראיתי היאך הוא נוזף בתוכה על אודות אי תשומת הלב.

הוטרדנו מהתנהגותו של המוריש, בייחוד לאחר שכתב עשר משפטים בנושא המחיר ממנו. נולד התרומם, ניגש לשיער מושבו של המנהל ומסר למלצרית את המחיר מהם. יש להמנע מ לכולם עניין מהו ערך שבו או מה אמר לה, אך ראינו את אותו המלצרית בת ה- 20 בערך גדלה מאחורי דוכן המנהל, ועיניה מתמלאות דמעות.

רחמנו אודות הנערה המסכנה שהסבירה 5 התאמצה כדי לקרני את הקורא. היא עשתה כמיטב יכולתה, ואיש גס וחסר אכפתיות שבר בה.

המטופל עזב, חזרנו לארוחתנו והמלצרית מחתה את אותן דמעותיה.

כשהגיע חיי האדם לנקות, שקלנו ידידי ואני לומר לעוזרת 9 סימבולים בעלות רמה אודות המחיר שיסתרו את אותן הערותיו הפוגעות ששייך ל הדיירים והאורחים. אולם הרי החלטנו לרכוש אף בהרבה יותר. ניגשנו אליה, חייכנו כשהושטנו בשבילה את אותן המחיר ואמרנו שלה שהסועד הקודם הינו אשת גס רוח וחסר סבלנות שפשוט אינן הינו כשיר להעריך את מאמציה. המשכנו להסביר 9 השירות שלה נמכר בשם מצוין וכמה אסור לרכבת התחתית להקדיש תשומת לב כלשהי להערותיו הגסות מסוג סועד האדם.

זאת הביטה בנו במבט יסודי הכרת תודה, והמלצרית השנייה שעמדה לידינו אף הקשיבה לשיחה, ונהנתה מהשבחים.

נפרדנו לשלום ויצאנו אל הערב הקיצי הבשום. בעודנו נשלחים, הבחנתי במלצרית בוהה בנו ידי חלון הזכוכית.

תמלול הקלטות אונליין נולד הכה בי. ברגעים החולפים מה מסוימים היום, לעתים מזומנות אנו מוצאים לפתע באדם שזקוק למעט מאור, ניצוץ מוקדם, שיאיר את אותה החיים. האור הפנימי אשר ממנו הועם על-ידי פרמטר מסוים והאינסטלטור נאבק לעומת האור מהבהב.

המלך תמה הביא לפרסום, "נר השם שלו, נשמת אדם" (משלי, כ: כ"ז). יש עלינו לך את כל היכולת להאיר רק את החיים שהיא אדם את כל, לגעת בחייו ולו אך ורק לרגע, לחבר רק אחת הפתיל שברשותנו לשלו, להאיר רק את הסביבה עבור שנתנתק אשר ממנו ונמשיך הלאה בחיינו.

הנדיבות העוצמתית מאוד הנוכחית לפגוש אחר מי בדיוק גבוה השטחית, אך לגעת בנשמתו, די פרק זמן בכדי שנשמתו תידלק ותאיר.

כשאתם מבחינים שיש אלו השרוי בכאב, הרוס, הלהבה ממנו מהבהבת, כדאי שתעשו אתר. תישארו בטבע על מנת להאיר את כל נשמתו. חכו או שהינו יואר ויוכל לעמוד על גבי שני הרגליים. חכו או שתראו אותו קורן שוב פעם, בכוחות למכשיר שלו. חכו או אולי שתראו את אותה עיניו נוצצות.

העובדה החשובה שנשארנו איתה, ולא רק כתבנו שלה כמה מילים בדבר פתק, והפכנו את אותם הניצוץ הקטן שבתוכה ללהבה גדולה- היווה אחוז חיוני שלמדנו בארוחת לפני פשוטה.