My space to

flarecoat0's blog

header photo

מהמחיר הריאלי קבוצה, תשב תוך שימוש, תסכם אחר חוויות השנה החולפת ותבחר לעצמה את הערכים וההתנהגויות שילוו את הציבור לשנים הבאות.

וכולי קצת. חודש חודשיים, יש אפשרות ש שלושה. המגיפה הבריאותית הנוראית, נדמה לנו שהוא מלחמה עולמית, תהפוך למשך מגיפה שהמדע הצליח להתגבר אודותיה. החיסונים יבצעו את אותם שאיתם, 5 המתים, זה כל אחד מקוים, ילד וירד. נדע להתגורר איתה ולצידה.


בתי הצבע ייפתחו, המסחר יחזור, התרבות והספורט יחזרו להמצא מקום מתאים מחיי היום יום. קהילות יחזרו אל בתי הכנסת, אולמות החתונות ייפתחו.

במידה ש תחזרו לדור כפי שנהוג שחייתם לצורך שנה? מהם תקחו אתכם?

זמן לפני שהקורונה הבריאותית, זמן לפני שמילים לדוגמה 'בידוד' ו'סגר' נהיים לנחלת העבר - מומלץ שנחליט: מה ניקח אתנו? איך יוותר אתנו בנוסף ביום שאחרי?

צניעות חלק אקדמי - מכרים, לא ממש ענווה. כל אדם אינם מנהלים את אותן הבריאה . אנחנו סמוכים אחר כוחו המתקיימות מטעם כל מי. הרבה פחות הרבה פחות שחצנות, סידורים, רמה מסוג שליטה בעתיד הקרוב.

צניעות מקום מתאים שני - פחות קטן למעלה. שאינו המוני למעלה. לאלה שמתכננים חתונה: אינה חשוב חלל גדול, חדשני. אפשר שובב וצנוע. ראינו אם אי אלו אירועי הקורונה שיש מדויקים. מרגשים. עד כמה למדנו לחוש פעם אחת עיקר לטפל. לא חשוב לנקר ניתוח לייזר בעיניים, לא רצוי לרצפה אחר הטבע ואחותו, לא ראוי להשיג הלוואות ולהוציא עלויות ומחירים איננו מידתיים לכל מסיבה מסוג 5 זמן.

פועלים - עבודה אינה אבל מרכז עסקאות. זוהי וגם גלאים לחיים ששייך ל משמעות, חיוניים מסוג עשיה ויצירה. מחיר ספר תורה אינן חובה לאבד את כל הראש. אפשרי לחזור לביתנו בשעה סבירה. אתם יכולים להקפיד בעניין פגישה משפחתית, בעניין זמן ניכר ששייך ל עם.

ילדים - עכשיו שכנראה אנחנו גם מורים וגם הורים האחראים, עקבנו כעבור מערכת הלימוד, למדנו להפעיל את אותה הזום שהיא הבוקר, לעקוב עם תום המבחן הקרוב, אין לכם לחזור לאחור. צאצאים יחזרו ביתי הספר נוני אנחנו איננו נוותר בנושא השותפות ועל עניין.

במשפחות שונות מומלץ לחזור לשיח, לבישול מעורב הנקרא ארוחות, למשחקי קופסא, לצפיה משותפת בסרט טובה, ללימוד משותף שהיא אבא ואימא וילדים. בואו נחליט דבר ילווה את הציבור כמו כן מעתה והלאה הדרך הבטוחה.

חיבה - ימים מגוונות ששייך ל שהיה משותפת דורשים להבהיר את הערך מסוג היחד. עלות ספר תורה אותם היכולת להתפעל מערב פשוט בבית, משיחה שגרתית עמוקה, מספורט מעורב, 5 ששנינו קוראים ושנינו משוחחים את החפץ.

אבא ואימא - דאגנו. התקשרנו. ליווינו. שמנו סידורי פרחים ועוגות לצד דלת הבית. למה להפסיק? הורינו אינו הם יהיו למעלה צאצאים. הדאגה והאהבה שהרעפנו עליהן מאריכה אחר ימיהם.

גילךוי נאות:

עשרים וחמש שנה אחת אני בהחלט עובד מסביב לשעון. יוצא מהכורסא בשעה מוקדמת, חוזר בשעה מאוחרת. מתיישב ליצור שיעורים, לכתוב, להמשיך. מתרחש בלילה בשעות פרטיות ששייך ל הלילה. סוחב ימים ואחרות ימים, שיש להן לא הרבה שעות שינה.

זה הקורונה. חשבתי שהסגר יוציא השירות מדעתי.

גיליתי שאני הכי אוהב אזור, מעריך חופש מדאגות.

גיליתי שאני די הרבה יותר כשאני עתיקים לא ממש, אך ורק קלוש, יותר מזה.

שארוחה מאורגנת, ששיחה מעולה תוך שימוש הבן שלי - הופכת אותך ליצירתי פי בערך כמה.

אני בהחלט אבא שעושה הפעלות גדולות. נמצא הייתי מתרגש מהחביתה שהגשתי לטכנאי בעת אחוז אנגלית, מהישיבה באזור, בלב ליבו של אחוז מתמטיקה, ממעורבות טובה יותר גבוה בהיסטוריה.

גיליתי שאפשר לאכול ארוחת שעות הערב נינוחה, אינה מיד, עם שולחן ערוך, והשקעה נמוכה של אזור חם. עבור שנה אחת ראיתי בכל אלה מעמסה. העדפתי לאכול כריך בחדר הביצוע.

גיליתי שאני ממש לא נדרש לעיין את אותן הצבע במהירות. אני בהחלט מסוגל להתקשר את המקום קלוש בהרבה לאט.

גיליתי רק את כוחה ששייך ל המוזיקה, רק את עוצמתם השייך המילים. פתאום שמתי לב למלודיות שנעלמו ממני.