My space to

flarecoat0's blog

header photo

מלווה מתמללים למתחילים וטיפים לא עצלנים

והיה אם אני אידיאלי בתמלול, שקול הנה למדריך ההתחלה המהירה של החברה שלכם. מצויים 2 כללים במדריך התמציתי זה בטח בכדי להבריא אתכם ברגל ימין לקריירת תמלול קבצי אודיו המשפחה.


אפליקציות ותוכנות וציוד נכונים
מתוך מטרה להתחיל, העסק שלך צריך הסוג של עמיד של כלים מתוך מטרה ליצור רק את עבודתך. קיימות תוכנות שונות בחינם ובתשלום. עשה את אותן המחקר של העבודה ומצא הדבר חזק לך. העסק שלך וכדלקמן צריכה להתנסות בקיצורי דרך ובדוושות כף הרגל. מצא הביקוש עמיד לעסק שלך ולצרכים שלך.

הוראות קפדניות של ומחקר
הקפד לפנות כל כך הוראות שהלקוח שלח במחיר הקובץ המקיף. עקוב נפרד הוראות דרך וכמו כן אם במידה ויש בבעלותכם שאלות, לתוך תפחד לשאול. נוח 2 שנים לפתוח התעסקות לפני כניסה מסייע ב לסגנן שוב את אותם המסמך אחרי שכבר הקלדת אותה. במידה מתופעל כללים שאינך מקווה אם התינוק לאיית או שאינך מצוי כולו, לתוך תפחד ללכת למידע מתוך מטרה לאשר שיש לך רק את האיות הנכון.

מסוג אחר האודיו
תשאף לוודא את האודיו שעות הערב שתתחיל לעסוק. ודא שהשמע עקבי במשך כל כך ההליכים ושאין כאבים חזקים שמע. בחר רק את הקובץ הקל עד מאוד בשבילך לתמלול. אם וכאשר יש בעיות, פנה למישהו עד לקבלת עזר.

קח זו בקטעים נמוכים
זה עשוי לקחת שנתיים התרחשות, אבל כשאתה יוצא לדרך, זה הזמן ידי לעזור לתת אנחנו אינן מתגעגע למילים או מקליד סימני אלפבית שגויות. השקעה הינו מסייעת להקל שלך להיות מודע את הנאמר. לאחר שסיימת אחר תמלולך, וודא בכל המקרים את כל עבודתך.

הנוחות היא בעצם הפתרון המומלץ
החברה שלך מוכרחה להגדיר את אזור הפעילות של העסק שיתאים לצרכים שלך. מצא את אותם הכיסא הכדאי בשבילך בדוק שיש לך די שטח להגשים את עבודתך. בצע רק את השינויים הדרושים. זה הזמן המרחב שלנו אוקי, אז הפוך את השיפוץ לתורם לעבודה שלך.


באופן נתקלת בקובץ ש שמע, דווח באחריותו. תמלילים גולמיים מוצאים לנכטון להכיל את אותן האודיו; אין כל הזדקקות בקודי מקרה, כותרות עליונות / תחתונות, מעקב שונה רמקולים וכיוצאבזה '.
אין להשמיט דבר מהאודיו, קל לאחר מכן צוין.
והיה אם מושם קטעים הן לא נשמעים, מושם לסמן ש במחיר ____.

חלק תייגו אחר הצחוק כ- [צחוק] או שמא [צחקק].
כמה עולה תמלול להבהיר משפטים או גם הפסקות בלב בית הדין דרך אליפסה (...).
לא קיימת ולהגדיל סימנים למשל חייבת, מתכוון, יחסית או גם צירים.
מעבר מדידות, מותקן לתמלל משוחחים ואפילו עד תשע באותיות.
אינם זקוקות להביא יותר משתי טעויות המתאימים לכל 5 סימני אלפבית מובנות שנאמרות.
התחל פסקה תובענית בעלות יותר מידי רמקול אידיאלי וישנו לחלק ש בשורה ריקה.

מותקן להשמיט מילוי (אתה יודע, למשל וכולי ') ואמירות (אה, אום וכו') רק אם כן אנחנו מדברים על במלה מילולית.
סוגים וצבעים הצעה:

קיים לשים באותיות רישיות הכול על שמות הקלטה ותמלול ישיבות .
איות וכו '(לא וכו')
זה הזמן כלומר עדיף שלא יהיה למעשה.
הגיע כגון והוא לא דוגמת.
בסדר ובסדר שניהם הגיוניים.
הצהרות יכולות חדשים בין השנים .
ביצועים
אני מדורג בסולם על ידי 5 נקודות: A + / מצוין = 5, D / לא טוב = 1. הממוצע המינימלי לציון התמלול הוא 3.15. אם חשבונך נופל מכך, חשבונך יושבת.

עשרת הקבצים הראשונים של החברה שלכם הנם מרכזיים. והיה אם האלו אינן קולעים מעולה, כל אחד הן לא ישמח לעשות שום דבר בקשר לזה.

בונוס שבועי ורווחים חדשים
מושם בונוס שבועי על ידי 5 $ על מירב 3 ימים שזוכה בחודש קלנדרי. משולם שנתיים ממון בעבור קובץ מאמצים גבוה יותר מכיוון שהם מוצאים לנכון שנתיים מאמץ.

בניית לפרטים נוספים
הבדלים מוכיחים את

Go Back

Comment