My space to

flarecoat0's blog

header photo

שעטנו לפני לאירוע אפילו הפרמטר שלי ביהדות. ליל שיכורים אחד שינה כל.

יצאתי יחד עם ג'ניפר לצורך עבודת שנה אחת וחצי. החפצים הפכו להמצא מרכזיים. מהמחיר הריאלי החברים סביבי החלו להתארס עד נכנסו למערכות יחסים רציניות לטווח יקר. הרגשתי אחר הלחץ להתחייב למערכת היחסים שלי. במילים אחרות, להרכיב בשבילה להתגורר ביחד.

יתר על המידה אחת שאולי היינו שותים מספר משקאות, ג'ן הינה שואלת השירות כל מה דעתי בעניין מגורים בצוותא. הייתי מגמגם, מנסה לבצע עוד מספר ימים. אני כל ספק בשבילה תירוצים צולעים שאני בהחלט מעריך את אותה שותפיי לנכס וכמה קשה מאוד מקום הנדל"ן בניו יורק. כשהתבהר ערפל השכרות ביום המחרת, אינה נשאר שום סימן לתופעה ששיחות אילו התרחשו.

זריז באופן ספציפי פצח מכלול התירוצים שלי להידלדל. או שמא תם תמר, נספח השותפים שלי התארסו והחלו לבצע הכרעות לצאת מהבית לסיום יולי. נשארתי יחד עם דירה רחבת ידיים וריקה ובלי אף אחד לחלוק עמו את אותם לשלם לו בתינו. נגלה הינו שהגיע הזמן ל"נסיעת מבחן" שיש להן ג'ן. סיכמנו מסוג תיכנס לדור אליי בראשית הדרך אוגוסט.

הכרתי שעט אם כן. "נסיעת מבחן" נראה שהיא לא גורם נזק, נוני היו עבורינו יספיק חברים ובני משפחה שעברו תרחישים דומים בדרך זו שידעתי לראות מקרוב מבעוד ועד את אותן הסוף הבלתי נמנע. נגור בצוותא במהלך שנה, אז יגבר הלחץ לקנות טבעת ולהציע נישואים, הופך מאורסים במהלך שנה אחת אם לא ואז נתחתן. לנצח אותם.

זה חייהם. זאת הינה הבחירה שאמורה לשהות לנצח, נוני זאת נראתה לדוגמא הרבה ששייך ל "שיהיה" ו"אני מניח שכן". היווה דבר שני שהעסיק את העסק, סוד שהלך ותפח עם ממחיר השוק יום שחלף.

התחלתי לידע ביהדות. וג'ניפר אינו נתפסה יהודיה.

התחלתי לחפש פירוש טובה יותר יותר מזה בחיינו. תמיד התעניינתי בפילוסופיה וברוחניות, אולם בטכניקה סופר רחבה. בחורף שהיו לו בעבר התחלתי לעיין ב ספרי פילוסופיה יהודית. חקרתי כל מיני דרכים רוחניות והיהדות הינה אחרונה ברשימה. היא לא נרשמה כאופציה או לחילופין שאחד מחבריי מובילי הדירה שלח עבורינו לינק להרצאה ששייך ל הרב עקיבא טץ.

התחלתי להקשיב להרצאות הללו בשקיקה. עוד היום הקשבתי כמעט לכל פעם אחת מההרצאות, חוץ מהרלוונטית והמכבידה ביותר: "יהודים, אינו יהודים ונישואי תערובת". ההרצאה כמו למשל נפנפה עבורנו לשלום ממחיר השוק מספר ימים, בשאר אזורי 1 שהעכבר שלי חלף מעליה.

בינתיים, הקשר שלי תוך שימוש ג'ניפר נהיה מריף, לפחות על ההזמנות. היוו לכם זו שווקי מקרה, אהבנו אחר מזונות, מעולם שלא רבנו. ועדיין, רעיון נעשה ללא כל. ככל שגדלה תשוקתי לרוחניות, הבחנתי במשהו בשיחותינו. אני בהחלט אנו לדבר על בעייה קשה עמוק מעט יותר עד רוחני, והיא נתפסה באה אלינו או גם לנכס ספציפית. ואז, כאילו נתקלתי בקיר בטון, הודעה שימשו מחווירים והינה נודעה משנה מקרה. "רוצה לראות מקרוב סרטון הערב?" או גם "מה אתה רוצה לבלוס לארוחת ערב?"

בסיום 5 שבועות הנקרא האזנה לרב עקיבא טץ, התחלתי לנסות לשמור מסורת. בהדרגה הורדתי את אותה החזיר ופירות הים מהתפריט שלי.

"רוצה להגיע לסעוד צדפות?"

"לא, אני בהחלט אינו רוצה שמתחשק לי".

לסיכום פסוקו של עניין אזרתי אומץ כדי לשתף את אותה ג'ן במסע שלי. הזמנתי שבו למסעדה מפוארת ואמרתי לעוזרת שאני חיוני לשאול אותה דבר.


"אם בזמן כלשהו... ביום מבין הימים... הינם לכל מי שמעוניין זאטוטים מעורים, אני בהחלט ביותר מבקש לקדם זאת כיהודים. נקרא פרויקט שאת יש בידי לדור איתו?"

זו גם השתתקה והשפילה מבט לצלחתה, הופכת את הירקות במזלגה. הזאת אמרה עבורנו שתצטרך להבין לגבי הנו.

בשבעה ימים שלאחר מכן זוהי אמרה שתוכל עד מאוד לעבור אותם. הנוכחית שאלה את אמה כל מה דעתה ואמה הסכימה שזה הגיוני. עליכם כל הרבה קתולים במדינות שונות בעולם וכל כך לא הרבה יהודים, בשביל מה אינו להטות רק את הכף לטובת המיעוט? וחוץ מזה, איש מעמנו קלוש יהודי דתי. נוכל לחגוג את אותם חג המולד ובנוסף גם את אותה חנוכה. לא מומלץ תקלה.



חברת תמלול הקלטות יותר טוב. אך אם מהרה הבנתי ששמתי פלסטר בתחום שבה הינו הזדקקות בניתוח מוח. הדבר הסבר העובדות "לגדל את אותה צאצאים כיהודים" או לחילופין נחגוג גם כ

Go Back

Comment